Kampania prasowa ArthroStop Lady
  • 0
  • 1
29.04.2011

Kampania prasowa ArthroStop Lady

Pod koniec kwietnia br. rozpoczęła się kampania prasowa nowego suplementu diety ArthroStop Lady, należącego do firmy Walmark. Koncepcję kreatywną reklamy przygotowała agencja Opus B.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 kwietnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.04.2011

Carlsberg rozdaje bilety na Euro 2012

Carlsberg – oficjalny sponsor Euro 2012 – rozpoczyna promocję, w której nagrodami są bilety na mecze mistrzostw. Promocja zostanie wsparta kampanią telewizyjną, do której spot przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, a także działaniami internetowymi oraz materiałami reklamowymi w sklepach. Za obsługę loterii odpowiedzialna jest agencja Euro RSCG Marketing House, za obsługę strony internetowej loterii agencja Byss.pl, a za działania PR Ciszewski Public Relations.



28 kwietnia 2011