Kampania plakatowa Collegium Civitas
  • 0
  • 1
16.07.2007

Kampania plakatowa Collegium Civitas

Dzisiaj rusza druga część kampanii plakatowej Collegium Civitas, mająca na celu rozpowszechnienie znajomości Uczelni i zachęcenie do rozpoczęcia studiów w CC. Będzie trwała 2 tygodnie a plakaty zawisną w metrze, na słupach ogłoszeniowych oraz na przystankach autobusowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 lipca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.07.2007

D-Link Technology Trend - dostęp do internetu i tworzenie sieci coraz bardziej powszechne

Blisko połowa Polaków (44%) posiadających w domu dostęp do internetu stworzyła domową sieć komputerową – wynika z badania D-Link Technology Trend (DTT), przeprowadzonego na zlecenie firmy D-Link przez Millward Brown SMG/KRC. Sieci domowe najczęściej są tworzone przez mieszkańców dużych miast. Najpopularniejszym łączem w Polsce jest ADSL, z którego korzysta 37% internautów.