Kampania outdoorowa Tatralandii realizowana w Polsce, Czechach i na Słowacji - Marketing przy Kawie
Kampania outdoorowa Tatralandii realizowana w Polsce, Czechach i na Słowacji
  • 0
  • 2
30.07.2012

Kampania outdoorowa Tatralandii realizowana w Polsce, Czechach i na Słowacji

Pod koniec czerwca w Polsce, Czechach i na Słowacji rozpoczęła się nowa kampania słowackiego parku wodnego Tatralandia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55185 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Manika

12 lat temu

Jak Cesky Sen

Ustawienie tego pierwszego bilbordu przypomina mi scenę z filmu Cesky Sen (tak autorzy projektu nazwali fikcyjny supermarket). Zrobili kampanię "lałnczingową", ustawili na łące dekorację udającą sklep, a ludzie przyszli na otwarcie. Słowacja to nie Czechy wprawdzie, ale tak jakoś się skojarzyło. Film był świetny.

Rozwiń komentarze

30 lipca 2012

27 lipca 2012