1 1 0 0 0 10.08.2015Lidl kończy kampanię „Pascal kontra Okrasa” (wideo)Po trzech latach Lidl Polska kończy kampanię „Pascal kontra Okrasa”. Marka podsumowuje dotychczasowe działania.
0 1 0 0 0 7.08.2015Konkurs na logo z okazji rocznicy podpisania polsko-niemieckiego traktatu o dobrym sąsiedztwieMinisterstwa Spraw Zagranicznych RP i RFN oraz STGU zapraszają do udziału w konkursie na logo z okazji 25. rocznicy podpisania polsko-niemieckiego traktatu o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy. Konkurs ma charakter otwarty, etapowy i międzynarodowy. Projektanci zainteresowani udziałem proszeni są o przesłanie portfolio do końca sierpnia 2015 r. Nagroda dla zwycięzcy to 10 tys. zł (brutto).
0 1 0 0 0 7.08.201510. edycja E-commerce Standard rusza pod koniec września29 września w Warszawie rozpocznie się 10. konferencja E-commerce Standard. Wydarzenie jest skierowane do menedżerów i dyrektorów zarządzających sprzedażą przez Internet w dużych i średnich przedsiębiorstwach.
0 1 0 0 0 7.08.2015Nowa marka lodów wkracza na polski rynek pod PR-ową opiekąNa polski rynek wchodzi Pura Vida – marka lodów produkowanych przez firmę Pure Line Product OU z Estonii. Promocją brandu zajmuje się agencja Face it!, która odpowiada za obsługę PR oraz komunikację w kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest).
0 1 0 0 0 7.08.2015Telewizja jako narzędzie poznawania języków – badanie Instytutu Badań Rynkowych i SpołecznychPonad 86% Polaków uważa, że obcojęzyczne programy telewizyjne zdecydowanie ułatwiają naukę języków obcych – taki jest wniosek z badania zrealizowanego przez IBRiS na zlecenie SES Astra.
1 1 0 0 0 7.08.2015Garnier z kampanią reklamową farby Olia (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Olii – produktu Garniera do domowej koloryzacji bez amoniaku. Tegoroczne działania pod hasłem „Już tysiące Polek wybrało Olię” to kontynuacja kampanii realizowanej w ubiegłym roku.
0 1 0 0 0 7.08.2015UOKiK: Zgoda na koncentrację PZU i Alior BankuPrezes UOKiK wydał zgodę na przejęcie przez PZU spółki Alior Bank. Przeprowadzone postępowanie wykazało, że koncentracja nie będzie miała negatywnego wpływu na konkurencję i sytuację konsumentów.
1 1 0 0 0 6.08.2015Lubelskie Stowarzyszenie Miłośników Cydru promuje polski cydr (wideo)Internet opanowały zielone, soczyste, polskie jabłka. Mają ważną misję i niepowtarzalny wygląd: grzywki, czapki, hipsterskie brody, okulary czy długie rzęsy. Powstały w ramach kampanii Zacydrowani.pl, w którą włączyli się m.in. wokalistka Natalia Przybysz i duet elektroniczny Xxanaxx.
0 1 0 0 0 6.08.2015FoodCare: „Urząd Patentowy potwierdza nasze prawa do znaku Tiger”. Michalczewski: „To wielkie oszustwo”W wyniku decyzji Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej z 5 sierpnia 2015 r. pierwszeństwo do znaku towarowego z elementem Tiger, tj. do Black Tiger i Wild Tiger na terytorium Polski dla napojów bezalkoholowych przysługuje firmie FoodCare. Jak podaje spółka, decyzja jest ostateczna i wykonalna. Maspex zarzuca firmie Wiesława Włodarskiego manipulowanie faktami.
1 1 0 0 0 6.08.2015Adidas i gwiazdy piłki nożnej zachęcają konsumentów, by grali na własnych zasadach (wideo)Leo Messi, Gareth Bale, Thomas Müller, Mesut Özil, James Rodriguez i inni znani piłkarze, a także gwiazdor NBA Ricky Rubio to bohaterowie finałowej odsłony kampanii „Sport15” Adidasa. Zachęcają fanów, by zerwali z dotychczasowymi, utartymi szlakami i stworzyli własną ścieżkę w grze.