- 1
- 2
Kampania miksu piwa i lemoniady Hardmade Yuzu
Kampania Hardmade Yuzu ruszyła 24 kwietnia i potrwa do końca sierpnia. Spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. W planach są kolejne działania.
Celem tej kampanii taktycznej jest wspieranie świadomości marki Hardmade i promowanie nowości produktowej o smaku owocu yuzu.
– Mamy ambitne plany dla marki Hardmade zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Patrząc na naszą ofertę produktową i potencjał kategorii, wierzymy, że mamy o co i czym powalczyć z konkurencją. Zdradzić mogę tylko tyle, że marka Hardmade dopiero się rozpędza – zapowiada Andrey Romanyuk, brand director, Kompania Piwowarska | Asahi Europe & International.
Po wygranym przetargu na obsługę marki Hardmade kampanię prowadzi Przestrzeń. Agencja odpowiada za:
- prace koncepcyjne (strategia, kreacja);
- realizację w kanałach ATL oraz digital i mediach społecznościowych.
– Czujemy wielki potencjał w marce Hardmade. Zarówno na typowo strategiczne działania związane z samym pozycjonowaniem marki, jej miejscem na rynku, jak i działaniami niestandardowymi, budującymi atrakcyjność marki wśród grupy docelowej. Słowem: będzie się działo – obiecuje Karolina Kałużna, współzałożycielka i dyrektor kreatywna Przestrzeni.
Po Captain Jack to kolejna marka Asahi pod opieką tej agencji.
- 2