Kampania miksu piwa i lemoniady Hardmade Yuzu
  • 1
  • 2
25.04.2023

Kampania miksu piwa i lemoniady Hardmade Yuzu

Kampania Hardmade Yuzu ruszyła 24 kwietnia i potrwa do końca sierpnia. Spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. W planach są kolejne działania.

Celem tej kampanii taktycznej jest wspieranie świadomości marki Hardmade i promowanie nowości produktowej o smaku owocu yuzu.

Mamy ambitne plany dla marki Hardmade zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Patrząc na naszą ofertę produktową i potencjał kategorii, wierzymy, że mamy o co i czym powalczyć z konkurencją. Zdradzić mogę tylko tyle, że marka Hardmade dopiero się rozpędza – zapowiada Andrey Romanyuk, brand director, Kompania Piwowarska | Asahi Europe & International.

Po wygranym przetargu na obsługę marki Hardmade kampanię prowadzi Przestrzeń. Agencja odpowiada za:

  • prace koncepcyjne (strategia, kreacja);
  • realizację w kanałach ATL oraz digital i mediach społecznościowych.

Czujemy wielki potencjał w marce Hardmade. Zarówno na typowo strategiczne działania związane z samym pozycjonowaniem marki, jej miejscem na rynku, jak i działaniami niestandardowymi, budującymi atrakcyjność marki wśród grupy docelowej. Słowem: będzie się działo – obiecuje Karolina Kałużna, współzałożycielka i dyrektor kreatywna Przestrzeni.

Po Captain Jack to kolejna marka Asahi pod opieką tej agencji.

  • 2
Hardmade Yuzu

Hardmade Yuzu i inne nowości w kampanii marki

Hardmade Yuzu

25 kwietnia 2023