- 0
- 1
Sales is the Queen – konferencja o sprzedaży już 17 maja
17 maja odbędzie się pierwsza w Bielsku-Białej konferencja poświęcona sprzedaży – Sales is the Queen. W Bielskim Centrum Kultury spotkają się praktycy sprzedaży, twórcy narzędzi optymalizujących procesy sprzedażowe, a także pasjonaci nowych technologii. Podyskutują o roli sztucznej inteligencji w procesach sprzedażowych.
Większość przedsiębiorców zapewne już wie, że królem skutecznych działań marketingowych firmy jest content. Sales is the Queen to konferencja, która ma przypomnieć, że bez sprzedaży żaden biznes nie ma racji bytu. Zawirowania ostatnich lat, wysoka inflacja czy niepewności rynkowe sprawiają, że sprzedaż produktów czy usług jest niezwykle trudnym zadaniem.
– Celem konferencji jest przede wszystkim zainspirowanie przedsiębiorców do odważnego działania w zakresie sprzedaży. Chcemy pokazać niestandardowe taktyki czy narzędzia, które mogą sprawić, że proces pozyskania nowego klienta będzie bardziej efektywny. W trakcie konferencji podyskutujemy też o tym, jak sztuczna inteligencja wpływa na procesy sprzedażowe – mówi Wojciech Bachta, prezes Fundacji Startup Podbeskidzie, pomysłodawca wydarzenia.
Sales is the Queen to całodzienne wydarzenie, w czasie którego odbędzie się 12 prelekcji. Wystąpienia zostały podzielone na 4 moduły tematyczne:
- sprzedażowy stan umysłu,
- sprzedaż w czasach recesji,
- narzędzia sprzedawcy,
- AI w procesie sprzedaży.
– Już teraz udział w konferencji potwierdziły inspirujące osoby, które są także ekspertami w dziedzinie sprzedaży, m.in. Przemysław Barszcz z Booksy czy Marek Oczkowski z SMSapi. Zależało nam na tym, aby na konferencji pojawili się ci, którzy na efektywnej sprzedaży znają się bardzo dobrze. Poza tym ważne dla nas jest też to, aby w trakcie konferencji był czas na nawiązanie nowych relacji biznesowych między uczestnikami i prelegentami – dodaje Bachta.
Szczegółowy plan konferencji oraz informacje o biletach można znaleźć na stronie www.salesisqueen.pl.
Organizatorem konferencji jest Fundacja Startup Podbeskidzie, która od 2015 r. prowadzi działania na rzecz rozwoju przedsiębiorczości i innowacyjności w Bielsku-Białej.
Partnerami wydarzenia są: Silesian Startup Foundation, Co.brick, Da Vinci Studio oraz Kancelaria Prawna Sawaryn i Partnerzy.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
- 1