Kampania męskiego dezodorantu Garnier „Poczuj mroźną świeżość” (wideo) - Marketing przy Kawie
Kampania męskiego dezodorantu Garnier „Poczuj mroźną świeżość” (wideo)
  • 1
  • 1
13.07.2011

Kampania męskiego dezodorantu Garnier „Poczuj mroźną świeżość” (wideo)

Rozpoczęły się działania komunikacyjne związane z wprowadzeniem na rynek nowej gamy dezodorantów dla mężczyzn marki Garnier Mineral X-treme Ice. Za projekt i realizację kampanii prowadzonej w telewizji odpowiada agencja Publicis.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 lipca 2011

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
13.07.2011

Bartek Kędzierski wyreżyseruje animowany serial historyczny

Xantus – studio 3D należące do Grupy ADV – realizuje własny serial historyczny dla młodzieży „Kreskostoria”. Reżyserem animacji jest Bartek Kędzierski, autor kultowego formatu „Włatcy Móch”, a o dziejach Polski opowiadać będzie Marek Kondrat. Na przełomie września i października 2011 roku pierwszy odcinek serialu będzie można zobaczyć w kinach 5D Extreme, a następnie emitowany będzie w telewizji. Studio dostało dotację PiSF na tę realizację