Kampania masy makowej Helio
  • 0
  • 1
18.11.2008

Kampania masy makowej Helio

Od połowy listopada br. ruszy telewizyjna kampania wizerunkowa, wspierająca sprzedaż linii mas makowych Helio w puszce. Kampania jest elementem szerzej zakrojonych działań ATL obejmujących swoim zasięgiem zarówno media elektroniczne, jak i drukowane.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54847 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2008

Nigdy w niedzielę? (ClickZ)

K. Gedney, Never on Sunday? Rethink Your E-Mail Schedule, "ClickZ", 12.11.2008

Koniec z odpoczynkiem w niedzielę? A co z 3. przykazaniem?! ;)
Okazuje się, że e-maile docierające do adresatów w niedzielę mają większe szanse na to, by w ogóle zostać zauważone. Mimo (a może właśnie wskutek) deklarowanej niechęci do poniedziałków, wiele osób już w niedzielę sprawdza zawodowe wiadomości (kolejna duża grupa robi to w drodze do pracy).