0 1 0 0 0 5.06.2006Rusza Pomarańczowy Klub w WarszawieKlub Singla „Polówki Pomarańczy” po sukcesie odniesionym we Wrocławiu z początkiem czerwca rozpoczyna działalność w Warszawie. Pierwsza Pomarańczowa impreza odbędzie się 30. czerwca w klubie Iguana Lounge.
0 1 0 0 0 5.06.2006Kampania Pepsi na tablicach News Outdoor PolandPepsi, jedna z najpopularniejszych marek napojów, rozpoczyna działania promocyjne na outdoorze. Kampania pod hasłem „Pepsi Futbol Fest trwa, a Brazylia czeka” zaprasza do udziału w specjalnej promocji „Pepsi Futbol Fest”.
0 1 0 0 0 5.06.2006TBWAWarszawa na dziesięciolecie Leroy MerlinTBWAWarszawa przygotowała kampanię reklamową z okazji 10-lecia istnienia w Polsce sieci hipermarketów budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin. Jej celem jest poinformowanie o trwającym od 2-11 czerwca Festiwalu Domu w hipermarketach Leroy Merlin oraz o specjalnych ofertach cenowych z okazji urodzin. Kampania pod hasłem „Wiemy jak ważny jest dom” obecna jest w TV i radiu od 1 czerwca i zakończy się 11 czerwca br.
0 1 0 0 0 5.06.2006I Mistrzostwa Polski Sfery Finansowej w MonopolyRadio PIN 102 FM oraz Stowarzyszenie Popularnych Gier Towarzyskich „Mariasz” organizują I Mistrzostwa Polski Sfery Finansowej w Monopoly, które odbędą się w dniach 10 i 11 czerwca 2006 r. w Warszawie w siedzibie Business Centre Club.
0 1 0 0 0 5.06.2006Droga do radościWszechobecna czerwień, oślepiające błyski rzucane przez magiczne ważki oraz energiczna, ciemnowłosa dziewczyna poszukująca w tym niezwykłym świecie czegoś jeszcze bardziej wyjątkowego: piwa Redd’s Red - taka jest fabuła kolejnego spotu przygotowanego w tym roku przez agencję reklamową Publicis dla marki Redd’s. Dzisiaj rusza nowa telewizyjna kampania piwa Redd’s Red, skierowana do młodych ludzi, a zwłaszcza do dynamicznych kobiet, pełnych energii i polotu.
0 1 0 0 0 5.06.2006Współpraca ContactPoint i DaimlerChryslerW czerwcu 2006 mija rok współpracy ContactPoint z firmą DaimlerChrysler Automotive Polska - światowym koncernem branży samochodowej. Kooperacja firm w tym okresie należała do udanych, co potwierdzają plany jej poszerzenia.
0 1 0 0 0 5.06.20065 lat Eniro PolskaW tym roku mija pięć lat od przejęcia przez szwedzki koncern Eniro, lidera branży Yellow Pages, wydawcy najlepszej polskiej książki telefonicznej – Panorama Firm.
0 1 0 0 0 2.06.2006Agencja Boomerang Team realizuje Truck RoadShow dla Michelin PolskaAgencja eventowa Boomerang Team przygotowała II edycję Michelin Truck RoadShow dla firmy Michelin Polska. Tegoroczny cykl obejmie 20 spotkań, które potrwają do 23 czerwca. Michelin Truck RoadShow to seria spotkań szkoleniowych organizowanych u Partnerów firmy – dealerów dla pracowników i zaproszonych klientów.
0 1 0 0 0 2.06.2006Goodwill PR kolejną agencją w grupie MothershipRozpoczyna działalność nowa spółka należąca do grupy Mothership – agencja Goodwill PR. Partnerem Zarządzającym i udziałowcem w nowej firmie została Iga Niewiadomska.
0 1 0 0 0 2.06.2006Pierwsze urodziny Edelman Polska36 marek, obsługiwanych przez 21 specjalistów zorganizowanych w 4 działy to bilans 12 miesięcy działalności na polskim rynku agencji public relations Edelman Polska. Prezes spółki, Barbara Kwiecień zapowiada dalszy rozwój firmy w oparciu o systematyczną rozbudowę portfela klientów i powiększanie zespołu konsultantów.