0 1 0 0 0 24.10.2006Numer specjalny Magazynu SEMESTRMagazyn Studentów SEMESTR zaskoczył studencką brać oraz rynek mediów wyjątkowym wydaniem miesięcznika: większe niż zwykle, 64-stronicowe wydanie Magazynu zostało wycelowane dokładnie w potrzeby czytelnika.
0 1 0 0 0 24.10.2006Nowa szata graficzna produktów RYBNICKI Full i RYBNICKI StrongFirma Royal Unibrew Polska, do której należy browar w Jędrzejowie, zdecydowała o zmianie szaty graficznej piw RYBNICKI Full i RYBNICKI Strong celem przybliżenia wyglądu etykiet do obowiązujących standardów rynkowych. Jednocześnie zwiększył się również asortyment browaru – piwo RYBNICKI Strong można kupić w 500 ml puszce.
0 1 0 0 0 24.10.2006MediaVest zmierzy zaangażowanie widzów w oglądanie telewizjiSieć domów mediowych MediaVest opracowała autorskie narzędzie badawcze służące do prognozowania zaangażowania widzów w oglądanie telewizji. Nosi ono nazwę Captivation Prediction Index. W przyszłym roku MediaVest zamierza je intensywnie promować na rynku.
0 1 0 0 0 24.10.2006Słodkie Upominki jednym ze sponsorów Gali EFFIE 2006Słodkie Upominki - firma specjalizująca się w projektowaniu i produkcji słodyczy reklamowych - była jednym ze sponsorów Gali EFFIE 2006. W ramach współpracy sponsorskiej zaprojektowano i przygotowano dwa projekty promujące konkurs efektywności reklamowej.
0 1 0 0 0 24.10.2006Olga Bończyk ambasadorką marki ARTDECOPopularna aktorka Olga Bończyk została ambasadorką marki ARTDECO w Polsce.
0 1 0 0 0 24.10.2006Banah Group dla DaimlerChrysler Automotive PolskaAgencja Banah Group wygrała konkurs na kampanię reklamową dla DaimlerChrysler Automotive Polska. Celem kampanii jest podkreślenie jakości usług i konkurencyjności cenowej w Autoryzowanych Serwisach Obsługi, przez wprowadzenie specjalnych pakietów serwisowych na oryginalne części i robociznę w ramach pogwarancyjnego programu serwisowego.
0 1 0 0 0 24.10.2006Zentropy innowacyjnie o leku na zgagęSerwis www.ranigast.pl w nietypowy sposób informuje o farmaceutyku. Dzięki temu w ciągu pierwszych trzech dni istnienia strony odwiedziło ją blisko cztery tysiące internautów.
0 1 0 0 0 24.10.2006Piotr Kler managerem roku w konkursie „Złote Ville”Rozstrzygnięta została I edycja Konkursu „Złote Ville”. Managerem roku został prezes Kler S.A. - Piotr Kler. Nagrodą uhonorowana została także Firma roku: Ceramika Paradyż oraz najbardziej wyrazista Kampania promocyjna roku: Domoteka (Inter Ikea Centre Group).
0 1 0 0 0 24.10.2006To, co wiewiórki lubią najbardziej – Czekolada z orzechami „Luksusowa” od Cadbury WedelOd 20 października w głównych stacjach telewizyjnych możemy oglądać film reklamowy prezentujący nowy produkt Cadbury Wedel – czekoladę z orzechami „Luksusowa”.
0 1 0 0 0 24.10.2006Villa Italia ponownie z Damą PikErgo International, dystrybutor produktów marki Villa Italia, przedłuża sponsoring programu „Dama PIK” emitowanego na antenie TVN 24.