Kampania Inicjatywy JEREMIE (wideo)
  • 1
  • 1
25.10.2011

Kampania Inicjatywy JEREMIE (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa Inicjatywy JEREMIE (ang. Joint European Resources for Micro-to-Medium Enterprises – Wspólne zasoby dla małych i średnich przedsiębiorstw). To nowa inicjatywa pozadotacyjnego wsparcia, powołana w 2007 r. przez Komisję Europejską i Europejski Bank Inwestycyjny. Kampania prowadzona jest przez Bank Gospodarstwa Krajowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 października 2011

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2011

Międzynarodowe programy szkoleniowe odpowiedzią na kryzys

Kryzys to słowo, które od dłuższego czasu pogłosem odbija się zarówno w zagranicznym, jak i w polskim biznesie. Okazuje się jednak, że właśnie w dobie kryzysu wielu menedżerów zamiast ciąć budżety szkoleniowe, powiedziało „tak” profesjonalnemu rozwojowi. W nim upatrują nie tylko szansę na przetrwanie, ale także na długofalową prosperity. Świadczy o tym choćby dynamiczny rozwój międzynarodowego programu szkolenia marketerów Professional Diploma in Marketing w Polsce. Właśnie ruszyła edycja warszawska, a już wkrótce kolejne inauguracje: w Krakowie, Trójmieście, Warszawie i Łodzi.