Kampania "I Love Milka" na wiatach przystankowych AMS
  • 0
  • 1
4.02.2008

Kampania „I Love Milka” na wiatach przystankowych AMS

Po raz pierwszy w Polsce w niestandardowej kampanii na wiatach przystankowych AMS zastosowano pulsujące plakaty. To główny element, rozpoczynającej się 1 lutego 2008 r., walentynkowej promocji marki I Love Milka przygotowanej przez firmę Kraft Foods Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.02.2008

RWE Stoen nagrodzone przez Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości

„Ten, który zmienia polski przemysł” – taki tytuł otrzymało RWE Stoen podczas tegorocznego Forum „Zmieniamy Polski Przemysł” organizowanego przez Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości, wydawcę miesięcznika „Nowy Przemysł” oraz portalu wnp.pl. Nagrodę z rąk Jana Kurpa podczas Wieczornej Gali odebrali wspólnie Filip Thon oraz Harry Schur, obecny i poprzedni Prezes Zarządu RWE Stoen.