Kampania Heyah: bobasy zastępują Lenina (wideo)
  • 1
  • 1
4.03.2013

Kampania Heyah: bobasy zastępują Lenina (wideo)

1 marca rozpoczęła się kampania reklamowa Heyah. Operator wycofał się z kontrowersyjnej reklamy z postacią Lenina. Nowa odsłona działań utrzymana jest w innej stylistyce. Spot przedstawia bobasy, które niczym gangsterzy obmyślają swoje pseudonimy. Akcja promuje ofertę „60 minut do wszystkich sieci za 1 zł”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 marca 2013

3 marca 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.03.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Kariera w sprzedaży czy może członkostwo w Radzie Nadzorczej?

22 marca rozpoczyna się kurs menedżerski dla key account managerów – organizowany przez Wielkopolską Szkołę Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Program zawiera 72 godziny zajęć (piątki od godz. 16.00 i soboty 9.00 – 16.00). Opcją uzupełniającą szkolenie mogą być indywidualne wizyty trenera wraz z uczestnikiem kursu u rzeczywistych klientów firmy.
Szukasz jeszcze większych wyzwań – zdobądź z nami przepustkę do Rady Nadzorczej.
Informacja promocyjna

2 marca 2013