3 1 0 0 0 8.03.2013Mieszko Chipselier uczy, jak jeść chipsy (wideo)Na początku lutego w serwisie YouTube pojawiły się filmy z popisami znawcy chipsów – Mieszka Pierwszego Chipseliera. Pierwsze odcinki pokazywały, jak należy jeść i podawać chipsy. Najnowsze filmy interaktywne z udziałem Mieszka rozwiewają wątpliwości i wyjawiają, że jest to kolejna odsłona kampanii Lay’s: „Jaki to smak?”.
2 1 0 0 0 8.03.2013McDonald’s promuje swój nowy zestaw i kanapkę (wideo)5 marca ruszyła nowa kampania telewizyjna McDonald’s, która promuje zestawy „2 for U” oraz kanapkę Chikker, nowość w ofercie sieci.
4 1 0 0 14 7.03.2013Sobowtór George’a Clooneya w spotach promujących Małopolskę (wideo)Na targach elektroniki CeBIT 2013 w Hanowerze odbył się premierowy pokaz spotów zrealizowanych do kampanii promującej Małopolskę. Reklamy przedstawiają trzy różne historie i miejsca w Krakowie, ale łączy je jedna myśl przewodnia: Małopolska jest najlepszym regionem na nowoczesne inwestycje.
0 1 0 0 1 7.03.2013E-mail marketing widziany oczami internautów – infografikaE-mail to najczęściej wybierana forma komunikacji konsumentów z firmami. Ponad 80% badanych sprawdza pocztę e-mail codziennie, blisko 3/4 regularnie przegląda newslettery, a niemal 90% odbiorców newslettera bierze udział w promocjach, o których się z niego dowiadują – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę GetResponse.
0 1 0 0 0 7.03.2013Strax wybiera agencję PRStrax, producent lifestyle’owych akcesoriów do urządzeń mobilnych, rozpoczął współpracę z agencją public relations Neuron, która będzie wspierać firmę w budowaniu marki w Polsce.
0 1 0 0 0 7.03.2013Zelmer nadal z Red8 AdvertisingRed8 Advertising wygrała przetarg na obsługę budżetu kreatywnego marki Zelmer. Oznacza to kontynuację trwającej od 6 lat współpracy tej agencji z firmą Zelmer. Przetarg został rozstrzygnięty w marcu.
0 1 0 0 0 7.03.2013IV edycja konkursu studenckiego Zbadaj.to4 marca rozpoczęła się czwarta edycja ogólnopolskiego konkursu studenckiego Zbadaj.to. Przedsięwzięcie jest inicjatywą Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku. Konkurs ma na celu promocję kariery w branży badawczej i jest przeznaczony dla studentów wszystkich kierunków studiów licencjackich i magisterskich.
1 1 0 0 0 7.03.2013Zamaślony Henio i Robert „Masłowicz” w reklamie Tesco (wideo)Tesco kontynuuje swoją kampanię reklamową, w której bierze udział Robert Makłowicz. Kucharz poleca określone produkty z oferty hipermarketu. Najnowsze spoty promują masło dostępne w sklepach sieci Tesco.
0 1 0 0 0 7.03.2013Kobiety spędzają coraz więcej czasu na stronach erotycznych – badanie GemiusOd ubiegłego roku dwukrotnie wydłużył się czas, jaki kobiety spędzają na przeglądaniu stron o tematyce erotycznej – wynika z badania Gemiusa dla sieci reklamowej Pink Poland. Polki spędzają przeciętnie dwie godziny miesięcznie na przeglądaniu stron erotycznych. Taki wynik przyniosły analizy oglądalności 58 stron z erotyką należących do sieci Pink Poland w styczniu 2013 roku.
0 3 0 0 0 7.03.2013SMS-y z kobiecego punktu widzenia – badanie „Komunikacja SMS w Polsce 2012”Kobiety częściej przekazują w SMS-ach emocje, a mężczyźni używają wiadomości tekstowych do bardziej pragmatycznych celów. Panie chętniej niż panowie (63% do 45%) wysyłają SMS-y premium, aby wspierać akcje charytatywne. Kobiety dominują również wśród uczestników konkursów audio-tele, quizów oraz głosowań w programach telewizyjnych, radiowych i internetowych – wynika z raportu „Komunikacja SMS w Polsce 2012”, przygotowanego przez SerwerSMS.pl.