0 2 0 2.07.2013Konsument w hipermarkecie – badanie ARC Rynek i OpiniaOd hipermarketu konsumenci oczekują dużego wyboru produktów, niskich i wyeksponowanych cen, dobrze zorganizowanych alejek. Odrzucają sieci, w których niskie ceny wiążą się z niską jakością produktów oraz takie, w których ceny nie są transparentne – wynika z polskiej części badania „Syndicated Price Image Study 2013” firm ARC Rynek i Opinia oraz Vocatus.
0 1 0 2.07.2013Rynek reklamy mobilnej w Europie Środkowo-Wschodniej – badanie GemiusaCoraz więcej polskich firm decyduje się na emisję reklam na ekranach smartfonów i tabletów. Polska jest jednak pod tym względem wciąż poniżej średniej dla regionu – wynika z badania Gemiusa dotyczącego działań reklamowych prowadzonych w Europie Środkowo-Wschodniej.
1 1 0 2.07.2013Natalia Sikora w spotach radiowych UPC (audio)„Raz, dwa, firma” – to hasło kampanii promującej usługi UPC dla biznesu. Działania rozpoczęły się 1 lipca i obejmują radio oraz outdoor. W spocie wystąpiła Natalia Sikora – laureatka tegorocznego konkursu debiutów na Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu oraz zwyciężczyni drugiej edycji programu „The Voice of Poland”.
0 1 0 2.07.2013Diagnoza Społeczna 2013 – raport wstępny. Dostęp do Internetu w PolsceUkazał się wstępny raport z badań sondażowych Diagnoza Społeczna 2013. Wyniki potwierdzają tendencję stałego wzrostu liczby osób korzystających z Internetu. Dziś internautami jest 63,2% Polaków. 14,9% z badanych ma w domu dostęp do Sieci, jednak z niego nie korzysta.
0 3 0 2.07.2013Bytom najmilszym miastem w Polsce w plebiscycie MilkiTytuł najmilszego miasta w Polsce w akcji „Milka. Moje miasto się przytula” zdobył Bytom. W nagrodę zwycięzca otrzyma od organizatora akcji kampanię promocyjną o wartości pół miliona złotych.
2 1 0 2.07.2013Załoga Mike’a Tysona w kinach i letnich kurortach (wideo)Kampania reklamowa „Black Jet – The Sky’s the Limit!” wkroczyła do kin w całej Polsce. W ramach kolejnej odsłony działań wystartowała również kampania telewizyjna z udziałem Mike’a Tysona, a w trasę wyruszył czarny bus.
1 1 0 2.07.2013Kampania jubileuszowa marki Tyskie (wideo)Rozpoczyna się kampania „400 lat Tyskiego”. To cykl letnich imprez połączony z działaniami w telewizji, prasie, Internecie i punktach sprzedaży.
0 1 0 2.07.2013Konkurs Zbadaj.to (IV edycja) zakończonyZakończyła się czwarta edycja konkursu studenckiego Zbadaj.to. Najlepsi uczestnicy trafią na staże do agencji badań marketingowych oraz do Lotto.
2 1 0 2.07.2013„Klub Pancernika klika w fotelikach” – IX edycja kampanii (wideo)Rozpoczyna się kolejna edycja kampanii społecznej „Klub Pancernika klika w fotelikach”. Ma ona przypomnieć wszystkim o bezpieczeństwie na drodze w czasie wypraw samochodowych.
0 2 0 2.07.2013Motywy zakupu usług bankowych – badanie DeloitteKlienci banków oczekują indywidualnego podejścia. Produkty finansowe kupują w określonych momentach życia. 67 proc. z nich czerpie wiedzę o ofercie banków od rodziny i przyjaciół. To wybrane wnioski z badania „Customer Journey. Analiza ścieżek zakupowych klientów banków w Polsce”, przeprowadzonego przez Deloitte.