0 1 0 0 0 11.03.2011SOS Wioski Dziecięce rozpoczęły kampanię społecznąRuszyła kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce „Pomóż zbudować rodzinę”, zachęcająca do przekazania 1% podatku na rzecz osieroconych i opuszczonych dzieci. Strategię oraz kreację przygotowała pro publico bono agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a w pozyskaniu i planowaniu mediów z pomocą przyszedł dom mediowy Starcom. Głosu w reklamie radiowej użyczył aktor Cezary Żak. Akcja potrwa do końca kwietnia.
1 1 0 0 2 11.03.2011Film promocyjny Poznania nagrodzony na festiwalu Golden Citygate w Berlinie (wideo)Nakręcony w ubiegłym roku spot promujący Poznań zajął drugie miejsce w kategorii Turystyka Miast. Został wybrany z grona ponad 60 filmów nadesłanych na konkurs z całego świata.
1 1 0 0 0 11.03.201110 przykazań na skuteczny fan page (badania eyetrackingowe Facebooka – wideo)Zespół User Experience K2 przeprowadził badania eyetracking (śledzenie wzroku użytkowników) serwisu Facebook. Badanie miało na celu sprawdzenie, jak użytkownicy przeglądają tablicę Facebooka i w jaki sposób postrzegają pojawiające się na niej wpisy, a także w jaki sposób przeglądają strony fanowskie.
2 1 0 0 0 11.03.2011Reklama ING „Nie szukaj wymówek” (wideo)„Zawsze coś, żeby tylko nie załatwiać formalności kredytowych” – mówi Marek Kondrat w najnowszej reklamie ING Banku Śląskiego. W wiosennej kampanii marketingowej bank stawia na wyjątkowy sposób obsługi, który jest odpowiedzią na niechęć klientów do formalności.
1 1 0 0 0 11.03.2011NeoAfrin – lek dla nosa (wideo)W wyniku wygranego przetargu Ambasada Brand Communications (Grupa Czteryczwarte) zrealizowała kampanię leku NeoAfrin firmy Schering-Plough.
0 1 0 0 0 11.03.2011Rebranding Media ExpressGrupa ZPR przeprowadziła rebranding należącej do niej spółki Media Express. Spółka została przekształcona w firmę oferującą pełną i spójną obsługę klienta w zakresie całościowych rozwiązań marketingowych. W tym celu stworzono cztery brandy rynkowe, specjalizujące się w różnych obszarach marketingu.
1 1 0 0 0 11.03.2011Joanna sponsorem „Bitwy na głosy” (wideo)Przez cały okres emisji (5 marca – 13 maja) program rozrywkowy TVP „Bitwa na głosy” będzie sponsorowany przez Laboratorium Kosmetyczne Joanna. Billboardy sponsorskie firmy pojawią się przy premierach, powtórkach i materiałach zza kulis, a same produkty marki obecne będą w programie w ramach product placement.
0 1 0 0 0 11.03.2011ZdroNet.pl z agencją PRKrakowska firma Emedico, właściciel portalu ZdroNet.pl, podjęła projektową współpracę z agencją Planet PR. Celem projektu jest budowa świadomości nowej marki oraz zarządzanie wizerunkiem portalu. Klient sam zgłosił się do agencji.
1 1 0 0 0 11.03.2011Dopasowane kuchnie w reklamie firmy IKEA (wideo)W ramach wygranego w ubiegłym roku przetargu agencja Scholz & Friends Warszawa zrealizowała najnowszą kampanię dla marki IKEA. W połowie marca rusza kampania telewizyjna pod hasłem „Kuchnie dobrze dopasowane”.
0 1 0 0 0 11.03.2011Facebook NOW oferuje reklamę w grach na FacebookuAgencja wprowadziła do oferty reklamę banerową emitowaną w grach i aplikacjach dostępnych na Facebooku. Znalazły się w niej dwa formaty reklamowe – Large Rectangle o wymiarach 300 x 250 px oraz Leaderboard o wymiarach 728 x 90 px. Banery wyświetlane są podczas grania lub używania danej aplikacji.