0 1 17.04.2013Kampania BTL nowych produktów Zelmeramarketing bezpośredniRusza kampania BTL nowych golarek męskich marki Zelmer.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55874 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 1
1 1 1 17.04.2013Komisja Etyki Reklamy podjęła decyzje w sprawie reklam PTC z Leninem oraz reklam sklepu OleOle (wideo)Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargę dotyczącą reklamy Polskiej Telefonii Cyfrowej, która wykorzystała wizerunek Lenina i hasło „Dawajcie, nawijajcie”, jak również skargi na reklamy sklepu OleOle, w których bohaterowie uderzani są pięścią w rękawicy bokserskiej.
0 6 1 17.04.2013Interaktywny billboard częścią kampanii Żywca Zdroju „Po stronie natury”Przechodnie w polskich miastach będą mogli zobaczyć swoje twarze na interaktywnym billboardzie z hasłem poparcia dla akcji Żywca Zdroju „Po stronie natury”. Jako pierwsi do udziału w akcji zachęcani byli warszawiacy.
0 6 1 17.04.2013Nominowani w polskich eliminacjach Young CreativesDobiegły końca eliminacje konkursu Young Creatives. Zwycięzcy, którzy będą reprezentować nasz kraj w Young Lions Competition w Cannes, zostaną zaprezentowani na Gali Klubu Twórców Reklamy 23 kwietnia w Teatrze Polskim w Warszawie.
1 2 1 17.04.2013Interia.pl z kampanią „Ciekawi od zawsze” (wideo)„Ciekawi od zawsze” to hasło kampanii reklamowej portalu Interia.pl. Akcja objęła telewizję, prasę, radio, kino, outdoor oraz Internet.