1 1 0 0 0 24.04.2013„Wiele elementów, jeden decydujący” – kampania wizerunkowa Comarchu (wideo)Jednym z decydujących czynników sukcesu przedsiębiorstwa jest odpowiednie oprogramowanie do zarządzania nim – to główny przekaz rozpoczętej kampanii wizerunkowej firmy Comarch. Hasło działań brzmi: „Wiele elementów, jeden decydujący”.
0 1 0 0 0 24.04.2013Brother Polska pod opieką ITBC CommunicationOd początku kwietnia firmę Brother Polska obsługuje ITBC Communication. W ramach współpracy agencja zajmuje się realizacją działań z obszaru PR korporacyjnego i produktowego.
0 1 0 0 0 24.04.2013Promocja Nikona „Jestem do wyboru, do koloru”Nikon Polska rozpoczyna promocję konsumencką „Jestem do wyboru, do koloru”. Klienci, którzy zdecydują się na zakup jednego z promocyjnych modeli aparatów kompaktowych Coolpix, będą mieli możliwość wybrania prezentu – karty pamięci SD o pojemności 4 GB lub etui na laptopa.
0 1 0 0 0 24.04.2013Lody Kaktus w serialu „Rodzinka.pl”Od 26 kwietnia lody Kaktus firmy Nestlé pojawią się w serialu TVP1 „Rodzinka.pl”. Celem działań product placement jest dotarcie do młodych konsumentów.
1 2 0 0 0 24.04.2013„Pomyśl o dziecku” – kampania Fundacji Mamy i Taty (wideo)Fundacja Mamy i Taty rozpoczyna kampanię społeczną pod hasłem „Pomyśl o dziecku”. Przekaz skierowany jest do małżeństw wychowujących jedno dziecko i ma zachęcić odbiorców do rozważenia decyzji o powiększeniu rodziny.
2 1 0 0 1 24.04.2013Nowy mBank – start kampanii zapowiadającej jego uruchomienie (wideo)24 kwietnia rozpoczęła się kampania „mBank reinvented”. Co tydzień będzie w niej opisywana kolejna z sześciu najważniejszych nowych funkcjonalności banku. Do dyspozycji klientów mają one zostać oddane w czerwcu.
0 3 0 0 0 24.04.2013Bez Grand Prix. Konkurs Reklamy KTR 2013 rozstrzygniętySpośród 117 nominacji wyłoniono 18 złotych, 18 srebrnych i 53 brązowych medalistów. Agencją roku została Saatchi & Saatchi. W tym roku nie przyznano nagrody Grand Prix.
0 2 0 0 0 23.04.2013Wieś goni miasto w zakupach on-lineZakupy w Internecie robi niemal co drugi Polak (43 proc.). Najbardziej aktywni są mieszkańcy wielkich miast, ale tylko nieznacznie ustępują im osoby mieszkające na wsi (odpowiednio 46 i 44 proc.). Wskazują na to wyniki badania TNS Polska dla Związku Banków Polskich i Krajowej Izby Rozliczeniowej.
3 1 0 0 0 23.04.2013Marcin Prokop zachęca do podjęcia wyzwania z marką Halls (wideo)„Podejmij wyzwanie” – takim hasłem zachęca do działania Marcin Prokop w promocji konsumenckiej marki Halls. Akcja jest kontynuacją ubiegłorocznej kampanii „Weź głęboki oddech. Podejmij wyzwanie”.
0 2 0 0 1 23.04.2013Adam Małysz i Donald Tusk cieszą się największym zaufaniem Polaków w swoich kategoriachSpośród sportowców największym zaufaniem Polaków może poszczycić się Adam Małysz. Politykiem, który osiągnął najlepszy wynik, okazał się Donald Tusk. Takie są wnioski z badania European Trusted Brands 2013, przeprowadzonego przez Reader’s Digest.