Interaktywny billboard częścią kampanii Żywca Zdroju „Po stronie natury” - Marketing przy Kawie
Interaktywny billboard częścią kampanii Żywca Zdroju „Po stronie natury”
  • 0
  • 6
17.04.2013

Interaktywny billboard częścią kampanii Żywca Zdroju „Po stronie natury”

Przechodnie w polskich miastach będą mogli zobaczyć swoje twarze na interaktywnym billboardzie z hasłem poparcia dla akcji Żywca Zdroju „Po stronie natury”. Jako pierwsi do udziału w akcji zachęcani byli warszawiacy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55174 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Bartłomiej Juszczyk

11 lat temu

hmm

Trochę ryzykowne - nie każdy chce swoją twarz "pozostawić" do dyspozycji organizatorów akcji...

17 kwietnia 2013