JZO w kampanii ostrzega przed niebieskim światłem (wideo) - Marketing przy Kawie
JZO w kampanii ostrzega przed niebieskim światłem (wideo)
  • 1
  • 2
16.10.2015

JZO w kampanii ostrzega przed niebieskim światłem (wideo)

8 października – w Światowym Dniu Wzroku – firma JZO zainaugurowała kampanię „Stop Blue Light”. Promuje ona powłoki antyrefleksyjne na soczewki okularowe Ideal Max Blue UV. Nadmiar niebieskiego światła pochodzącego z urządzeń cyfrowych jest szkodliwy dla wzroku – działania mają podnosić świadomość tego faktu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55609 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 października 2015

  • 0
  • 1
  • /*
  • 0
  • 0
  • */
  • 0
16.10.2015

Samopoczucie i motywacja pracowników w Europie – „Barometr pracownika Edenred-Ipsos 2015” (infografika)

Blisko 60% pracowników w Polsce jest niezadowolonych z poziomu swoich zarobków. Równocześnie około 40% zatrudnionych uważa, że ich motywacja do pracy spada. 7 na 10 osób jest zdania, że oferowane świadczenia pozapłacowe są ważne przy wyborze pracodawcy i osłabiają chęć zmiany firmy. To wyniki badania „Barometr Pracownika 2015”, przeprowadzonego przez agencję badawczą Ipsos na zlecenie firmy Edenred.

15 października 2015