0 1 19.01.2009„Just Dance” na nośnikach Clear Channel Polandreklama zewnętrzna TweetW styczniu na nośnikach SuperNet 6×3 realizowana jest kampania filmu „Just Dance”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 19.01.2009Opinion dla BZ WBK"Uczciwe i bezpieczne 8%" - pod takim hasłem przebiega kampania reklamująca Szybko Zarabiającą Lokatą Banku BZ WBK, w ramach której w kilku największych miastach Polski pojawiły się wielkoformatowe reklamy.
0 1 0 0 0 19.01.2009Konkurs kreatywnej reklamy studenckiejAgencja reklamowa ADdicts zachęca krakowskich studentów do wyrażenia swojego twórczego potencjału poprzez opisanie pomysłu na kampanię reklamową.
0 1 0 0 0 19.01.2009Wystawa Obsesji Papieru i Tworzyw w gdańskiej Galerii Klubu ŻakW styczniu br. wernisażem w gdańskiej Galerii Klubu Żak Cezex zakończył cykl pokonkursowych prezentacji prac zgłoszonych do ubiegłorocznej edycji konkursu Obsesja Papieru, Tworzyw. Wcześniej wystawę można było obejrzeć w Warszawie, Krakowie, Rudzie Śląskiej, Poznaniu i Łodzi. Galeria Klubu Żak już po raz piąty gościła twórców i ich prace.
0 1 0 0 0 19.01.2009Kryzys gospodarczy a kryzys reputacjiStowarzyszenie Kraków PR zaprasza na spotkanie poświęcone reputacji przedsiębiorstwa w dobie kryzysu gospodarczego, które odbędzie się 22 stycznia w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie.