0 1 31.08.2007Jubileuszowe logo Infor S.A.zarządzanie marką TweetZ okazji jubileuszu 20 rocznicy powstania Grupa Wydawnicza Infor S.A. przygotowała specjalne logo.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54899 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 31.08.2007Velvet po raz drugi wspiera program "Pomóżmy razem"Z początkiem sierpnia w sprzedaży pojawią się produkty Velvet w specjalnej szacie graficznej. Nowe opakowania symbolizują zaangażowanie marki we wsparcie programu "Pomóżmy razem" zainicjowanego przez Organizacje szkolące labradory do pomocy osobom potrzebującym.
0 1 0 0 0 31.08.2007Acxiom Polska z magazynem CMO o programach lojalnościowych27 września 2007 roku odbędzie się Kongres CMO, którego wiodącym tematem będzie budżet marketingowy. Prelegenci Acxiom Polska chcą zaproponować uczestnikom spotkania jeden z najbardziej skutecznych i efektywnych sposobów wykorzystania tegoż budżetu – inwestycję w budowę trwałych i zyskownych relacji z klientami.
2 1 0 0 0 31.08.2007Eurobank startuje z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej1-ego września rusza druga odsłona szerokiej kampanii wizerunkowej eurobanku z udziałem gwiazd - Katarzyny Figury i Janusza Gajosa.
0 1 0 0 0 31.08.2007Hard&Smart dla DivicomAgencja reklamowa Hard&Smart stworzyła kompleksową koncepcję identyfikacji wizualnej nowych marek komputerów Divicom. Zaprojektowała nazwy i logotypy marek Divicom Game, Divicom Home oraz Divicom Office, które będą sprzedawane w sieci handlowej Divicom od września. Hard&Smart odpowiadać będzie także za promocję marek.