„Jestem z Polski” – kampania Oleju Polskiego na melodię Elektrycznych Gitar
  • 1
  • 1
3.11.2023

„Jestem z Polski” – kampania Oleju Polskiego na melodię Elektrycznych Gitar

Spot w wersji 15- i 30-sekundowej miał premierę 16 października. Stanowi nowe otwarcie komunikacyjne dla marki Oleju Polskiego.

Celem reklamy Oleju Polskiego jest podkreślenie polskiego pochodzenia oleju oraz jego jakości. Elementem mającym wzmocnić polskość produktu jest ścieżka dźwiękowa. Bazuje na zmodyfikowanej piosence zespołu Elektryczne Gitary „Jestem z miasta”.

Kampania potrwa do końca roku.

Producentem Oleju Polskiego jest firma Komagra. Agencja H2O Creative jest odpowiedzialna za koncept kreatywny kampanii oraz za proces nadzoru produkcyjnego – od nagrania po montaż i przygotowanie materiału do emisji. Współpraca ma charakter projektowy. Spot wyprodukował dom produkcyjny Key Story. Jako uzupełnienie kampanii przygotowany został również nowy motyw graficzny. Stanowi on bazę dla wszystkich pozostałych materiałów brandowych on- i offline.

  • 1
„Jestem z Polski” – podkreśla Olej Polski

„Jestem z Polski” – podkreśla Olej Polski

3 listopada 2023

2 listopada 2023