Jesienna kampania reklamowa Haribo
  • 0
  • 1
13.09.2006

Jesienna kampania reklamowa Haribo

Rozpoczął się drugi etap tegorocznej kampanii reklamowej Haribo. W ogólnopolskiej telewizji oraz tematycznych kanałach dziecięcych od 21 sierpnia ukazują się spoty promujące żelki „Saftbären”(„Misie z Sokiem”) i „Beerentraum” („Owoce leśne”). Działania te uzupełnia równolegle prowadzona kampania prasowa oraz internetowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.09.2006

Experiential marketing – jak go ugryźć?

K. Maddox, Survey shines spotlight on ‘experiential marketing’, "BtoB", 6.09.2006 Dobre zdefiniowanie pojęć na pewno ułatwia pracę w każdej dziedzinie. Tymczasem z opisywanych w artykule badań wynika, że niektóre pojęcia marketingowe są różnie rozumiane przez używające je osoby. I z tego – między innymi – powodu często dochodzi do sytuacji, w której w żaden sposób nie mierzy się efektywności działań z zakresu experiential marketingu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.09.2006

ABC marketingu mobilnego (cz. 1)

L. Marriott, The ABCs of Mobile Marketing, Part 1, "ClickZ", 7.09.2006 Marketing mobilny staje się coraz poważniejszą formą komunikacji z potencjalnymi klientami. Autorka opisuje jego zalety nie tylko jako samodzielnego kanału przesyłu informacji reklamowo-promocyjnych, lecz także jako czynnika wspomagającego kampanie prowadzone przy użyciu innych technik oddziaływania. Zwraca również uwagę na wykorzystanie medium dla potrzeb organizacji pożytku publicznego.