ABC marketingu mobilnego (cz. 1)
  • 0
  • 1
13.09.2006

ABC marketingu mobilnego (cz. 1)

L. Marriott, The ABCs of Mobile Marketing, Part 1, „ClickZ”, 7.09.2006

Marketing mobilny staje się coraz poważniejszą formą komunikacji z potencjalnymi klientami. Autorka opisuje jego zalety nie tylko jako samodzielnego kanału przesyłu informacji reklamowo-promocyjnych, lecz także jako czynnika wspomagającego kampanie prowadzone przy użyciu innych technik oddziaływania. Zwraca również uwagę na wykorzystanie medium dla potrzeb organizacji pożytku publicznego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 września 2006