Jedynie 20% polskich firm stać na agencję interaktywną - Marketing przy Kawie
Jedynie 20% polskich firm stać na agencję interaktywną
  • 0
  • 1
21.02.2011

Jedynie 20% polskich firm stać na agencję interaktywną

Według badań Millward Brown SMG/KRC – aż 53% firm w Polsce nie ma własnej witryny internetowej. Z kolei badanie przeprowadzone wśród przedsiębiorców przez firmę Benhauer pokazuje, że jedynie 20% polskich firm może pozwolić sobie na profesjonalne usługi agencji interaktywnej lub zatrudnienie specjalisty ds. marketingu w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54924 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Jack Lumber

13 lat temu

To nie do końca jest prawda!

Obecnie w Polsce zarejestrowanych jest ok. 3,8 mln firm.
Z tego ok. 1,7 mln działa aktywnie.

Reszta to zazwyczaj działalność jednoosobowa.
Są to osoby, które w normalnej sytuacji powinny pracować na etacie,

Patrząc na to z tej perspektywy to śmiało można powiedzieć, że właściwie 100% "prawdziwych" firm ma stronę internetową :-)

Rozwiń komentarze

21 lutego 2011

18 lutego 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3
18.02.2011

Nowa identyfikacja wizualna stacji Comedy Central Polska i Comedy Central Family

W związku z wprowadzoną w styczniu w Stanach Zjednoczonych zmianą kompleksowej identyfikacji wizualnej kanału Comedy Central zostały wprowadzone zmiany także w Polsce. Nowy znak graficzny Comedy Central zadebiutuje na antenach Comedy Central Polska i Comedy Central Family 21 lutego. Polska jest drugim po USA krajem, w którym wprowadzana jest zmiana identyfikacji wizualnej marki Comedy Central.