0 1 0 0 0 29.07.2009KFC promuje 4Strips MenuRestauracje KFC zachęcają do "wskoczenia na stripsa". O nowej ofercie 4Strips Menu informuje kampania telewizyjna.
0 2 0 0 1 28.07.2009Polacy na zakupachWydawać by się mogło, że kryzys nie sprzyja wydawaniu pieniędzy. Tymczasem okazuje się, że jeśli chodzi o modę, zawsze znajdą się pieniądze do wydania. W jaki sposób kupują Polacy, skąd czerpią inspirację i jakie sklepy wybierają?
0 1 0 0 0 28.07.2009OknoPlus wybiera GutPRW lipcu podpisana została umowa o stałej współpracy pomiędzy krakowskim producentem okien - firmą OknoPlus a wrocławską agencją GutPR.
0 1 0 0 0 28.07.2009Nowy raport GE o społecznej odpowiedzialności biznesuFirma GE opublikowała piąty doroczny raport poświęcony społecznej odpowiedzialności biznesu, zatytułowany Resetting Responsibilities. Raport omawia działalność GE w roku finansowym 2008, a także inicjatywy w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu z perspektywy czterech głównych aspektów – energii i zmian klimatu, rynków finansowych, demografii oraz rynków rozwijających się. Raport prezentuje szczegółowe omówienie relacji między biznesem a społeczeństwem podczas globalnej recesji, podkreślając znaczenie społecznej odpowiedzialności biznesu jako integralnej części strategii realizowanej przez GE.
0 1 0 0 0 28.07.2009Strategie firm w kryzysie – raportKryzys dotarł do Polski – pod tym zdaniem może podpisać się sześciu na dziesięciu polskich przedsiębiorców. Jednocześnie aż co czwarty badany (26%) wskazał, że kryzys nie ma wpływu na jego firmę lub ma pozytywne skutki. Na szczęście są przedsiębiorstwa, które postrzegają kryzys jako okazję do przeprowadzenia u siebie niezbędnych zmian, na które nie było wcześniej zgody i chęci – takie wnioski płyną z raportu „Strategie firm w kryzysie” firmy 4 Results, przygotowanego przez Praktycy.com.
0 1 0 0 0 28.07.2009Pomarańczowa strzała na ulicach WarszawyW sobotę na ulicach Warszawy zobaczyć można było ogromną pomarańczową strzałkę kierunkową. Akcja happeningowa zachęcała warszawiaków do odwiedzenia Wrocławia, w którym tylko do 5 sierpnia można zwiedzać wystawę „Europa – to nasza historia”.
0 1 0 0 0 28.07.2009Konkurs na logo „Pozarządowego Poznania”Prezydent Miasta Poznania ogłosił konkurs na logotyp dla kampanii promującej organizacje pozarządowe w Poznaniu "Pozarządowy Poznań".
0 1 0 0 0 28.07.2009Open Media wspiera letnią kampanię promocyjną Cukru KrólewskiegoDo końca wakacji potrwa letnia kampania promocyjna Cukru Królewskiego „Słoik Królewskich Słodkości”. W ramach kampanii, dla konsumentów zorganizowana została loteria oraz kilkanaście mniejszych konkursów w prasie i internecie. Za działania public relations na rzecz Cukru Królewskiego oraz konkursy konsumenckie w mediach odpowiada krakowska agencja Open Media.
0 1 0 0 0 28.07.2009Blue Grass dla Daewoo ElectronicsBlue Grass jest pomysłodawcą i realizatorem niekonwencjonalnych działań prosprzedażowych promujących lodówki z systemem "No frost" marki Daewoo. Stworzona przez nią koncepcja zakłada wykorzystanie narzędzi marketingu zapachowego.
0 1 0 0 0 28.07.2009Ad.Network nowym klientem BBelementsDo grona klientów dostawcy technologii Adserwerowej BBelements dołączyła nowa na polskim rynku sieć reklamy internetowej - Ad.Network.