Jak zachęcić Polaków do latania? - Marketing przy Kawie
Jak zachęcić Polaków do latania?
  • 0
  • 1
14.10.2005

Jak zachęcić Polaków do latania?

Wyniki badań przeprowadzonych przez PCM na rynku usług pasażerskiego transportu lotniczego są bardzo interesujące. Od dłuższego czasu obserwujemy wzrost tendencji do korzystania z oferty linii lotniczych. Aktualnie ich klientami jest 36,9% Polaków. To do nich, w pierwszej kolejności warto jest się zwrócić, aby zwiększyć skuteczność i obniżyć koszty kampanii promocyjnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 października 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2005

Euro RSCG Warsaw przygotowało dwie nowe kampanie dla soków Tymbark

Ruszają dwie nowe kampanie soków Tymbark przygotowane przez Euro RSCG Warsaw dla nowych wariantów smakowych soków Tymbark. Kampanie obejmą telewizję (TVP, TVN, Polsat, TV4, TVN7) prasę ogólnopolską oraz outdoor - megaboard. Pierwsza kampania „Pomarańcza klasyczna” startuje 17 października, druga zaś „Warianty smakowe” startuje tydzień później. Celem kampanii jest zapewnienie sokom Tymbark dalszego wzrostu sprzedaży, osiągnięcie trwałej przewagi konkurencyjnej oraz obrona przed rosnącą popularnością marek ekonomicznych i private labels.