Dynia, przebranie i… Sloggi
  • 0
  • 1
14.10.2005

Dynia, przebranie i… Sloggi

Marka Sloggi – synonim nie tylko dobrej bielizny, ale także wyśmienitej zabawy nie mogła pozostać obojętna wobec „przebierankowej” tradycji święta Halloween.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53959 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

14 października 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2005

Euro RSCG Warsaw przygotowało dwie nowe kampanie dla soków Tymbark

Ruszają dwie nowe kampanie soków Tymbark przygotowane przez Euro RSCG Warsaw dla nowych wariantów smakowych soków Tymbark. Kampanie obejmą telewizję (TVP, TVN, Polsat, TV4, TVN7) prasę ogólnopolską oraz outdoor - megaboard. Pierwsza kampania „Pomarańcza klasyczna” startuje 17 października, druga zaś „Warianty smakowe” startuje tydzień później. Celem kampanii jest zapewnienie sokom Tymbark dalszego wzrostu sprzedaży, osiągnięcie trwałej przewagi konkurencyjnej oraz obrona przed rosnącą popularnością marek ekonomicznych i private labels.

13 października 2005