0 1 0 0 0 10.10.2005Ciepło, zimno… kolorowo!Jak ocieplić pokój? Jak podnieść sufit? Jak wydłużyć korytarz? Jak stworzyć we wnętrzu atmosferę dystyngowanej elegancji? Odpowiedzi na te pytania oraz wiele innych rad wraz z praktycznymi instrukcjami można znaleźć na stronach nowo otwartego poradnika internetowego Fabryki Farb i Lakierów „Śnieżka” S.A.
0 1 0 0 0 10.10.2005Od czasu do czasu – „Kapsuła czasu”Wrocławska agencja reklamowa ARRS Effectica przygotowała kreację dla zakończonej w ostatnich dniach sukcesem kampanii „Dni HP we Wrocławiu”. Kampania towarzyszyła otwarciu we Wrocławiu Centrum Księgowo-Administracyjnego HP.
0 1 0 0 0 10.10.2005Toolbox Creative Communication zadba o PR firmy SfinksAgencja Toolbox Creative Communications pozyskała nowego klienta. Ogólnopolska sieć restauracji SPHINX powierzyła agencji prowadzenie działań PR.
0 1 0 0 0 10.10.2005Rajdowcy śpiewają dla CastrolaAgencja Gruppa66 Ogilvy przygotowała dwa rozśpiewane spoty radiowe wspierające promocję zorganizowaną przez Castrol Lubricants. Bohaterami 30-sekundowych reklam jest załoga rajdowa Maciej Lubiak (kierowca) i Maciej Wisławski (pilot), która demonstruje swoje umiejętności wokalne. Kampania radiowa ruszy 10 października br.
0 1 0 0 0 10.10.2005Netmania (R)ewolucja!Uczestnicy wielkiego sieciowego konkursu sami decydują, jakiej wartości nagrody znajdą się w ich posiadaniu i każdego dnia samodzielnie podbijają stawki.
0 1 0 0 0 10.10.2005Kto ma miejsce w garażu na nowy samochód?Acxiom Polska odpowiada na pytanie – komu warto zaproponować zakup samochodu?
0 1 0 0 0 10.10.2005BTL Point Group dla Kinder BuenoAgencja marketing services BTL Point Group realizuje animacje samplingowe połączone z konkursem SMS dla marki Kinder Bueno.
0 1 0 0 0 10.10.2005Nowe radio AgoryRoxy FM - pod tą nazwą Grupa Radiowa Agory uruchomiła w czasie weekendu nową sieć stacji lokalnych w Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, na Śląsku i w Bydgoszczy. Wkrótce planowane jest uruchomienie stacji w Warszawie.
0 1 0 0 0 10.10.2005Druga odsłona kampanii CYFRY +Trwa wizerunkowa kampania CYFRY+ przedstawiająca zalety korzystania z platformy.
0 1 0 0 0 10.10.2005Nowe projekty HYPERmedia dla Actimela„Podejmij wyzwanie Actimela”, pod takim hasłem ruszyła właśnie akcja promocyjna marki Actimel (Danone).