0 1 14.01.2009Jak pozyskać klienta w branży reklamowej?marketing bezpośredni TweetJuż za niespełna miesiąc odbędzie się 5-ta edycja targów RemaDays.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 14.01.2009Link PR dla Banku Drugiej RękiAgencja Link PR poprowadzi kampanię „Daj rzeczom Drugie Życie” dla Stowarzyszenia Bank Drugiej Ręki. Celem projektu jest zachęcenie przedsiębiorców oraz osoby prywatne do przekazywania sprawnych, ale nieużywanych już przedmiotów (m.in. sprzęt IT, RTV oraz meble) organizacjom działającym non profit.PR dla Banku Drugiej Ręki
0 1 0 0 0 14.01.2009Lis, Kurski, Lisicki, Zaremba w „Tygodniku Powszechnym”Czy należy bić alarm dla mediów? W zorganizowanej przez „Tygodnik Powszechny” dyskusji wzięli udział najważniejsi polscy publicyści: Tomasz Lis (TVP), Jarosław Kurski („Gazeta Wyborcza”), Paweł Lisicki („Rzeczpospolita”) i Piotr Zaremba („Dziennik”).
0 1 0 0 0 14.01.2009Toyota na nośnikach Braughman MediaBraughman Media, na zlecenie domu Mediowego ZenithOtimedia realizuje w styczniu kampanię dla marki Toyota.
0 1 0 0 0 14.01.2009Witaj w Australii - program konsumencki Euro RSCG Marketing House wina Jacob`s Creek13 stycznia, o północy zakończył się pierwszy etap rozpoczętego dwa miesiące temu programu konsumenckiego realizowanego przez Euro RSCG Marketing House dla marki z portfolio Wyborowa S.A. – wina Jacob`s Creek.