Jak Dawid z Goliatem...
  • 0
  • 1
30.03.2007

Jak Dawid z Goliatem…

M. Compeau, How To Beat The Big Boxes, "Forbes", 22.03.2007

Autor artykułu sugeruje, co zrobić, gdy na naszej zawodowej drodze pojawia się problem rodem z filmu "Masz wiadomość" – zmuszeni jesteśmy do konkurowania z rynkowym gigantem. Co, być może, zaskakujące – nie namawia wcale właścicieli małego biznesu do protestowania w stolicy…

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.03.2007

Rosnąca rola polskiej imigracji wśród brytyjskich konsumentów

Polish immigrants' growing role in British consumer spending, "ArgosTranslations", marzec 2007

Od momentu przystąpienia Polski do Unii Europejskiej i uzyskania przez Polaków możliwości legalnego zatrudnienia w jej państwach członkowskich, zmienił się diametralnie nie tylko rynek zatrudnienia (szczególnie w Wielkiej Brytanii), ale także - a może przede wszystkim - rynek konsumencki. Milionowa już rzesza polskich imigrantów niewątpliwie stanowi grupę o specyficznych oczekiwaniach i nawykach konsumenckich.