IQ Marketing dla Pepsi
  • 0
  • 1
8.02.2011

IQ Marketing dla Pepsi

Pod hasłem „Zasmakuj CytryNowej Pepsi Twist” rozpoczęła się kampania wizerunkowa Pepsi Twist o smaku cytrynowym, obejmująca komunikację ATL oraz zintegrowane aktywności BTL. Przetarg na realizację kampanii BTL wygrała agencja IQ Marketing.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 lutego 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.02.2011

Answear.com uruchomiony (wideo)

Answear.com to uruchomiona niedawno multibrandingowa platforma e-commerce, łącząca sklep internetowy z rozbudowaną częścią lifestyle’ową. Portfolio sklepu obejmuje marki takie jak G Star, Pepe Jeans, Nike, Converse, Guess Jeans, Tom Tailor, Puma, Vans, Onitsuka Tiger, Ben Sherman, Killah, Energie, Miss Sixty, LTB, Fornarina, Blend, Bronx czy Zoo York. Pomysłodawcą koncepcji jest twórca sukcesu marek House i Mohito (Artman SA) – Krzysztof Bajołek. Właścicielem Answear jest spółka Invest PBB.