0 1 0 0 0 24.02.2011Małe i średnie firmy wykorzystują social mediaMałe i średnie przedsiębiorstwa coraz chętniej wykorzystują media społecznościowe jako narzędzie do osiągania celów biznesowych. Stawiają na portale takie jak Facebook, YouTube czy Nasza Klasa. Tam starają się budować wokół siebie społeczności – to wnioski z badania przeprowadzonego przez portal Firmy.net.
1 1 0 0 0 24.02.2011Gruppa66 Ogilvy przenosi w inny wymiar smaku (wideo)Gruppa66 Ogilvy przygotowała spot wprowadzający na rynek nowy smak Star Chipsów Grubo Ciachanych – Suahili Chengachenga.
0 1 0 0 0 24.02.2011Wzrosną koszty działań promocyjnychPlanowane zmiany w sposobie naliczania podatku VAT mogą spowodować wzrost kosztów prowadzenia działań promocyjnych nawet o 20 proc. Plany Ministerstwa Finansów przewidują, że nowe regulacje mogą obowiązywać już od 1 kwietnia 2011 roku.
0 1 0 0 0 24.02.2011O czym Polacy dyskutują przy piwiePo piwo sięga 70%, czyli ponad 19 milionów pełnoletnich Polaków. Ten napój jest królem spotkań towarzyskich i z pewnością ma wpływ na rozmowność, bo tylko jeden na dwudziestu piwoszy nie rozmawia przy piwie. O czym i o kim polscy piwosze dyskutują najchętniej, na początku tego roku zbadano na zlecenie Grupy Żywiec.
0 1 0 0 0 24.02.2011Niedroga reklama niestandardowaPolskie przedsiębiorstwa w 2010 roku wydały na reklamę ponad 7 miliardów złotych, wynika z prognoz domu mediowego Zenith Optimedia. Tylko mały ułamek tej kwoty przeznaczany jest na zdecydowanie tańszą reklamę niestandardową.
0 1 0 0 0 24.02.2011Intimissimi przetwarza Twoje stanikiMarka Intimissimi rozpoczęła akcję recyklingową. Za każdy przyniesiony stanik dowolnej marki klient otrzyma rabat na zakup nowego modelu z kolekcji Intimissimi. Niepotrzebna bielizna posłuży do produkcji materiałów budowlanych.
1 1 0 0 0 24.02.2011Extra siła Apapu na basenie (wideo)USP Zdrowie, właściciel marki Apap, we współpracy z agencją Grandes Kochonos przygotował spot pt. „Basen”, który jest kolejną odsłoną kampanii realizowanej pod hasłem: Apap Extra. Odkryj jego extra siłę!
0 1 0 0 0 23.02.2011Carlo Rossi w kwiatach na Dzień KobietW Dzień Kobiet wino Carlo Rossi pojawi się w stylowym opakowaniu z kwiatów. Mistrzowie florystyki zaprojektowali kompozycję z czerwonych płatków róż, która zakwitnie tylko na jeden dzień – 8 marca 2011 roku.
0 1 0 0 0 23.02.2011IQ Marketing dla marki LU PetitkiKraft Foods Polska wybrał agencję IQ Marketing do obsługi wybranych działań BTL związanych z marką LU Petitki w 2011 r.
0 1 0 0 1 23.02.2011Akcja Bumerang w sklepach Carrefour23 lutego w sklepach sieci Carrefour rozpoczyna się pierwsza w tym roku akcja „Kasa wraca jak bumerang”. W zamian za dokonane zakupy klienci otrzymają zwrot dużej części wydanych pieniędzy w postaci e-bonów.