IQ Marketing dla marki Lipton
  • 0
  • 1
9.09.2009

IQ Marketing dla marki Lipton

Unilever rozpoczął kampanię wprowadzającą na rynek cztery orientalne smaki herbat Lipton. Za kreację i realizację komunikacji 360-stopni odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing, która wygrała budżet w drodze przetargu oraz AtomClick, dział interaktywny agencji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2009

Okocim uruchamia "Strefy przyjemności Kibica"

Marka Okocim, z portfela Carlsberg Polska, została partnerem tegorocznych Mistrzostw Europy w Koszykówce - EuroBasket 2009. Okocim, będąc oficjalnym piwem tegorocznego turnieju koszykarskiego, przygotował dla fanów koszykówki, w sześciu miastach rozgrywek, specjalne „Strefy przyjemności Kibica”, w których widzowie przez cały okres trwania turnieju – od 7 do 20 września – mogą oglądać relacje z koszykarskich rozgrywek.