0 1 0 0 0 24.09.2009MRM autorem kampanii promującej nową taryfę PLL LOTAgencja interaktywna MRM Worldwide jest odpowiedzialna za strategię komunikacyjną nowej taryfy PLL LOT.
0 1 0 0 0 24.09.2009InplusPR dla budowa24.plWrocławska Agencja inplusPR rozpoczęła współpracę z portalem budowa24.pl.
0 1 0 0 0 24.09.2009Kampania III Światowych Dni InnowacjiAgencja Reklamowa Expansja Advertising Sp. z o.o. na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego organizuje kampanię reklamową III Światowych Dni Innowacji.
0 1 0 0 0 24.09.2009Jesienna kampania reklamowa kanału PlaneteW październiku telewizyjny kanał dokumentalny Planete rozpoczyna trzymiesięczną internetową kampanię reklamową.
0 1 0 0 0 24.09.2009Garden of Words otwiera dział consultingowo-szkoleniowyAgencja komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet, Garden of Words, otwiera dział, który będzie zajmował się doradztwem oraz przygotowywaniem analiz i szkoleń z zakresu marketingu kobiecego.
0 1 0 0 0 24.09.2009Lioven wychodzi na uliceAgencja Redshoes jest autorem pomysłu oraz zajmuje się realizacją kampanii produktowej preparatu Lioven.
0 1 0 0 0 24.09.2009Walne zgromadzenie członków SARW poniedziałek 21 września 2009 r. w siedzibie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR odbyło się walne zgromadzenie członków SAR.
0 1 0 0 0 24.09.2009W listopadzie 2009 roku rusza kolejna edycja „Projektu Dizajn”19 i 20 listopada bieżącego roku odbędzie się kolejna, druga edycja „Projektu Dizajn” – cyklu spotkań ze znanymi projektantami, organizowanych przez firmę Roca. Gościem tegorocznej edycji będzie hiszpański projektant Joan Gaspar.
0 1 0 0 0 24.09.2009Wielkoformatowa kampania MangoUniversum Promotion Group przygotowało wrześniową wielkoformatową kampanię zewnętrzną dla firmy Mango, promującą nową kolekcję tej marki.
0 1 0 0 0 23.09.2009O PR na Uniwersytecie Warszawskim25 września w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego rozpoczyna się dwudniowa konferencja pt. „Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Praktyka i perspektywy”.