Internetowa kampania Knorra „Mini skruszysz Cooperem ruszysz“
  • 0
  • 1
15.11.2007

Internetowa kampania Knorra „Mini skruszysz Cooperem ruszysz“

Zadaniem kampanii jest budowanie świadomości konsumentów i edukacja na temat przypraw w Mini Kostkach Knorr. W tym celu stworzony został serwis www.MiniKostkiKnorr.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 listopada 2007

14 listopada 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.11.2007

Fortis podejmuje współpracę z Grey Group EMEA

Fortis podjął współpracę z Grey Group, działającą w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki w ramach globalnej obsługi reklamowej, co nastąpiło w drodze trzyetapowego procesu składania ofert i sześciomiesięcznej weryfikacji. Grey, z efektem natychmiastowym, przejmuje na siebie odpowiedzialność za globalną strategię marketingową grupy Fortis, kreowanie wizerunku jej marki i związanych z nią usług Bankowości Detalicznej, Ubezpieczeń oraz linii biznesowej Merchant & Private Banking.