0 1 0 8.02.2008Kolejne Centra Handlowe Plaza podejmują współpracę z Expansja AdvertisingExpansja Advertising Sp. z o.o. od 2005 roku systematycznie współpracuje z Centrum Handlowym Poznań Plaza. Po zakończeniu okresu testowego, agencja podjęła współpracę z Centrum Handlowym Kraków Plaza, oraz Centrum Handlowym Lublin Plaza.
0 1 0 8.02.2008Dwóch nowych managerów dołączyło do NextRoma Żabczyńska i Robert Bernaciak, objęli stanowiska interactive media managerów w Next, departamencie mediów interaktywnych grupy Starcom MediaVest.
0 1 0 8.02.2008Expansja Advertising staje się spółką z ograniczoną odpowiedzialnościąAgencja realizuje plan rozwojowy przyjęty w grudniu 2006 roku. Systematycznie rośnie sprzedaż oraz poziom zatrudnienia, stąd decyzja o zmianie formy własności - stwierdza Prezes Zarządu, Filip Morawski.
0 1 0 7.02.2008Czy recesja dotknie branżę reklamową? (Economist)"Hard Sell", "Economist", 24.01.08Mało brakowało, aby opisywane przez „Marketing przy Kawie” spoty Hyundaia zostały wycofane z emisji podczas finału Super Bowl 2008. Ostatecznie reklamy wyemitowano, ale słowa przedstawicieli firmy i tak zostały odebrane jako niepokojąca oznaka zbliżającej się recesji. Jakie wydatki ogranicza się wtedy w pierwszej kolejności? Budżety reklamowe.
0 1 1 7.02.2008„Powitaj z nami piękniejsze jutro” – reklama rekrutacyjna firmy AvonPo raz pierwszy w swej 15-letniej historii Avon Cosmetics Polska przygotował telewizyjną kampanię reklamową, która ma na celu promowanie wizerunku firmy sprzedaży bezpośredniej oraz pokazanie korzyści z bycia konsultantką. W reklamie występują polskie konsultantki współpracujące z firmą.
0 1 0 7.02.2008Rosną wydatki na reklamę w serwisach społecznościowychP. Kafka, MySpace Ads: A Light At The End Of The Tunnel?, Silicon Alley Insider, 5.02.2008K.J.Delaney, Social Sites Don't Deliver Big Ad Gains, Wall Street JournalAmerykański dziennik gospodarczy „The Wall Street Journal” opublikował artykuł analizujący wirtualne społeczności pod kątem przychodów reklamowych. Wniosek - coraz więcej firm decyduje się na promowanie swoich marek w serwisach Web 2.0, a prognozy mówią o 1,5 miliarda dolarów wydanych na reklamę w społecznościach.
0 1 0 7.02.2008PRO Media House promuje nowości Orange IMAXCinema City Poland, właściciel kin Orange IMAX zlecił PRO Media House zaplanowanie i zakupienie nowej kampanii reklamowej, która potrwa do końca lutego 2008. Działania reklamowe swoim zasięgiem obejmą pięć największych miast Polski, w których znajdują się kina Orange IMAX.
0 1 0 7.02.2008Belvilla w portfolio Euro RSCG SensorsEuro RSCG Sensors pracuje dla marki Belvilla, holenderskiego lidera rynku turystycznego, oferującego mieszkania i domy wakacyjne w 13 krajach Europy. Agencja odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii komunikacyjnej klienta, launch mediowy jego usług oraz bieżącą obsługę biura prasowego.
0 1 0 7.02.2008Unijne projekty transportowe w sieciOd dziś sieć internetowa jest bogatsza o serwis Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT): www.cupt.gov.pl. Instytucja podlegająca Ministrowi Infrastruktury odpowiada za wdrażanie Programu Operacyjnego „Infrastruktura i Środowisko” w zakresie projektów rozwoju infrastruktury transportowej na kwotę ponad 27 mld euro realizowanych przy współudziale środków Unii Europejskiej w latach 2007–2015.
0 1 0 7.02.2008EP Creative Services dla Cienia MenedżeraAgencja Elżbieta Pełka Creative Services już drugi raz wspiera promocję programu praktyk studenckich „Cień Menedżera”.