BIS Polskie Radio organizuje ogólnopolski „Test języka angielskiego i niemieckiego”
  • 0
  • 1
17.03.2006

BIS Polskie Radio organizuje ogólnopolski „Test języka angielskiego i niemieckiego”

Już 27 marca rozpocznie się kolejna akcja edukacyjna BIS Polskiego Radia „Test języka angielskiego i niemieckiego”. – Chcemy zachęcać młodych ludzi do nauki języków obcych, a najlepszym fundować nagrody, które pozwolą im rozwijać swoje umiejętności lingwistyczne. W tym roku, oprócz testu z języka angielskiego, postanowiliśmy zaproponować słuchaczom test z języka niemieckiego, żeby poszerzyć naszą ofertę – mówi Kamil Dąbrowa dyrektor-redaktor naczelny BIS Polskiego Radia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2006

Wielkie BUDZENIE WIOSNY

Obudź Wiosnę to optymistyczna kampania, której jedynym celem jest manifestacja OPTYMIZMU w tej szaroburej codzienności. W kampanii może wziąć udział każdy bez względu na wiek, płeć czy przekonania. Chodzi jedynie o to, aby obudzić w sobie optymizm i radość. Tegoroczną akcję nakręcają z House i salonami Zibi również: Onet.pl, Gazeta Wyborcza, Roxy FM, SerwisKariery.pl oraz Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych w Katowicach. Więcej informacji o kampanii na stronie: www.obudzwiosne.pl.