IMM: Producenci piwa zmniejszyli aktywność reklamową w IV kwartale 2013 r.
  • 0
  • 1
11.02.2014

IMM: Producenci piwa zmniejszyli aktywność reklamową w IV kwartale 2013 r.

Czwarty kwartał 2013 r. upłynął pod znakiem najmniejszej w skali roku aktywności reklamowej browarów – wynika z raportu przygotowanego przez IMM. W ostatnich trzech miesiącach roku piwowarzy wyemitowali łącznie 244 nowe reklamy, czyli niemal o połowę mniej niż w kwartale poprzedzającym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lutego 2014

10 lutego 2014