Ile wart jest szum wokół udziału Wojewódzkiego w kampanii Play
  • 0
  • 10
17.08.2011

Ile wart jest szum wokół udziału Wojewódzkiego w kampanii Play

Agencja informacyjna Press-Service przeanalizowała doniesienia z prasy i Internetu na temat współpracy Kuby Wojewódzkiego z operatorem sieci Play w okresie od 22 lipca do 10 sierpnia 2011 roku. Łączną wartość ekwiwalentu reklamowego publikacji oszacowano na 170 tys. zł. Średnia wartość jednej publikacji w prasie to 15 tys. zł, w Internecie – 600 zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 sierpnia 2011