IGRZ: Sprzedaż w branży OOH spadła w 2013 r. o 14%
  • 0
  • 1
28.01.2014

IGRZ: Sprzedaż w branży OOH spadła w 2013 r. o 14%

Wielkość sprzedaży branży OOH w Polsce zamknęła się w ub.r. kwotą ponad 483 mln zł i była mniejsza niż w roku wcześniejszym o blisko 14% (w 2012 r. były to niemal 562 mln zł). W ciągu ostatnich pięciu lat zmniejszyła się o 20% – podsumowuje IGRZ.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 stycznia 2014