IAB/PwC AdEx: Reklama cyfrowa wciąż na fali (infografika)
  • 0
  • 1
19.10.2015

IAB/PwC AdEx: Reklama cyfrowa wciąż na fali (infografika)

Po pierwszym półroczu 2015 r. wydatki na reklamę online w Polsce wzrosły o 15,7% – wynika z badania AdEx realizowanego przez PwC na zlecenie IAB Polska. Wartość komunikacji cyfrowej wyniosła 1,45 mld zł, co oznacza dodatkowe 196 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu w roku wcześniejszym. Głównym motorem rozwojowym jest nadal reklama graficzna.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54859 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 października 2015