IAB Polska z nową identyfikacją graficzną - Marketing przy Kawie
IAB Polska z nową identyfikacją graficzną
  • 0
  • 2
27.01.2011

IAB Polska z nową identyfikacją graficzną

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przechodzi rebranding. Od lutego br. na stronach internetowych Związku i w innych kanałach komunikacyjnych oraz dokumentach widnieć będzie nowy logotyp IAB Polska. Celem wprowadzenia nowej identyfikacji wizualnej jest dostosowanie logotypów do obowiązujących standardowo we wszystkich oddziałach Interactive Advertising Bureau na świecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55207 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 stycznia 2011

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
27.01.2011

Rodzice doceniają potencjał Internetu w edukacji i rozwoju dzieci

Z przeprowadzonego przez UPC Polska badania wynika, że rodzice, którzy korzystają z Internetu, dostrzegają jego pozytywny wpływ na rozwój i edukację dzieci. Szczególne korzyści, na które zwracają uwagę, to możliwość wykorzystania gotowych materiałów edukacyjnych i warunki do rozwoju zainteresowań. Dzięki dostępnym narzędziom rodzice mogą pomóc dzieciom w pełnym wykorzystaniu potencjału Internetu i odkryciu tego, co najlepsze w wirtualnym świecie.