0 1 0 0 0 5.11.2010„Super Express” notuje wzrost sprzedażyWedług wrześniowych danych ZKDP, „Super Express” jako jedyny dziennik ogólnopolski odnotował wzrost sprzedaży ogółem w stosunku do tego samego miesiąca w roku poprzednim (wzrost o 0,4%).
0 1 0 0 0 5.11.2010Ruszyła II część kampanii „Kultura się liczy!”Narodowe Centrum Kultury rozpoczęło II etap kampanii społecznej „Kultura się liczy!”. Tym razem organizatorzy koncentrują się na dynamicznych zmianach na mapie inwestycji kulturalnych w Polsce oraz ich znaczeniu dla gospodarki i rozwoju społecznego.
0 1 0 0 0 5.11.2010W Biurze Reklamy Muratora utworzono stanowisko dyrektora działu agencyjnegoOd listopada Dział Agencyjny w Biurze Reklamy Muratora SA jest zarządzany przez Annę Białobrzeską, dyrektora działu.
0 1 0 0 0 5.11.2010Body Shop walczy z wykorzystywaniem dzieciThe Body Shop i Fundacja Dzieci Niczyje podejmują współpracę na rzecz eliminacji komercyjnego wykorzystywania seksualnego dzieci oraz handlu dziećmi.
3 1 0 0 1 5.11.2010Klimat dla zmian w Multikinie (wideo)Oszczędzanie prądu według Szymona Majewskiego, oszczędzanie wody zdaniem Otylii Jędrzejczak i sposoby Edyty Górniak na oszczędzanie ciepła w naszych domach – to tematy spotów, które można obejrzeć przed seansami filmowymi w Multikinie.
0 1 0 0 0 5.11.2010Plast-Box wybrał agencjęAgencja Egzo Group z początkiem listopada nawiązała współpracę z notowanym na giełdzie producentem opakowań Plast Box. Umowa, która została podpisana na czas nieokreślony, obejmuje stałe i długofalowe działania zarówno w zakresie public relations jak i investor relations.
0 1 0 0 0 5.11.2010PGE wybrała dwie agencje do obsługi budżetu reklamowegoPolska Grupa Energetyczna S.A., największa firma energetyczna w Polsce, wybrała agencje Max von Jastrov i GonnaBe do obsługi budżetu reklamowo-promocyjnego w latach 2010-2012.
0 1 0 0 0 5.11.2010PBI prezentuje efekty konsultacji branżowychFirma PBI zaprezentowała oczekiwania branży wobec badania polskiego internetu. Dokument stanowi efekt prac sześciu grup roboczych, utworzonych i działających w ramach konsultacji branżowych nad najlepszym dla rynku badaniem internetu w Polsce.
0 1 0 0 0 5.11.2010Firma Czarny Tulipan współpracuje z Sage PolskaPolski oddział Grupy Sage, producenta oprogramowania do zarządzania firmami, podpisał umowę z firmą Czarny Tulipan, ekspertem w dziedzinie CI, strategii i zarządzania markami.
0 2 0 0 0 4.11.2010Budżet na marketing on-line zwiększy się średnio o 33%Grzegorz Krzemień, prezes oraz Arkadiusz Legoń, dyrektor ds. strategii z agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine podczas Forum IAB 2010 przedstawili wyniki badania Marketing 360interaktywny. Badanie, na zlecenie GoldenSubmarine, przeprowadziła firma ORIAQ przy współpracy IAB Polska.