Espresso

1 lutego 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2011

Nowa strategia komercyjna MTV Networks Polska

Grupa MTV Networks Polska – nadawca programów telewizyjnych, zarządzająca witrynami internetowymi i przedsięwzięciami multimedialnymi marek MTV Polska, VH1 Polska, Viva Polska, Comedy Central Polska, Nickelodeon Polska, MTVNHD oraz europejskimi kanałami MTV European, VH1 European i VH1 Classic European – wprowadza nową strategię komercyjną. Strategia opiera się na rozwoju oferty niestandardowej oraz partnerstwie marketingowym z klientami.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2011

Randstad zaprasza do bezpłatnych publikacji ofert pracy

Randstad, agencja doradztwa personalnego i pracy tymczasowej, oferująca rozwiązania z dziedziny HR, zleciła agencji reklamowej smARTcat opracowanie oraz przeprowadzenie akcji direct mail skierowanej do obecnych i potencjalnych klientów. Działanie miało na celu przedstawienie portfolio usług firmy, a przede wszystkim zachęcenie do skorzystania z możliwości bezpłatnego umieszczania ofert pracy na stronie internetowej Randstad.

Poprzednie Następne