0 1 0 0 0 1.02.2011Międzynarodowy Tydzień NetworkinguOd 7 do 11 lutego trwać będzie Międzynarodowy Tydzień Networkingu*. W tym czasie na całym świecie odbywać się będą spotkania i wykłady, których uczestnicy dowiedzą się, jak na co dzień zamieniać kontakty na kontrakty. Organizatorem wydarzenia jest BNI (Business Network International).
0 2 0 0 0 1.02.2011Czego obawia się świat, czym martwią się PolacyBezrobocie, stan opieki zdrowotnej oraz bieda i nierówności społeczne to zagadnienia najbardziej niepokojące Polaków. Obawa o stan opieki zdrowotnej w kraju jest przez Polaków wymieniana znacznie częściej niż przeciętnie na świecie. Z kolei wyraźnie rzadziej niż w większości badanych krajów martwimy się przestępczością oraz zagrożeniami dla środowiska naturalnego.
0 1 0 0 0 1.02.201124 miliony Polaków szukało szczęścia w salonikach KolporteraKolektury Totalizatora Sportowego funkcjonują w 530 salonikach prasowych Kolportera. W 2010 roku przeszło 24 miliony Polaków próbowało w nich wygrać wielkie pieniądze.
0 1 0 0 0 1.02.2011Nowa strategia komercyjna MTV Networks PolskaGrupa MTV Networks Polska – nadawca programów telewizyjnych, zarządzająca witrynami internetowymi i przedsięwzięciami multimedialnymi marek MTV Polska, VH1 Polska, Viva Polska, Comedy Central Polska, Nickelodeon Polska, MTVNHD oraz europejskimi kanałami MTV European, VH1 European i VH1 Classic European – wprowadza nową strategię komercyjną. Strategia opiera się na rozwoju oferty niestandardowej oraz partnerstwie marketingowym z klientami.
0 1 0 0 0 1.02.2011Kropka Bordo zmienia wizerunek dewelopera DolcanAgencja Kropka Bordo jest odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii marki Dolcan, a także strategie wszystkich inwestycji dewelopera na rynku warszawskim.
1 1 0 0 0 1.02.2011Widownia kinowa w 2010 r.Firma Research & Development Solutions przeprowadziła badanie opisujące polskich kinomanów. Badanie zostało przeprowadzone na tysiącosobowej próbie internautów w wieku 15+. Dane w grudniu 2010 r. zebrał Interaktywny Instytut Badań Rynkowych IIBR.
0 4 0 0 0 1.02.2011Zdjęcia z kalendarza marki Bols dostępne w InternecieZdjęcia z kalendarza marki Bols na 2011 rok zostaną udostępnione w Internecie.
0 1 0 0 0 1.02.2011Antynagroda Marketingu Sportowego za występ Polaków w strojach z flagą MonakoW corocznym głosowaniu internautów wybrano najbardziej negatywne wydarzenie w polskim marketingu sportowym w 2010 roku. Antynagrodę Marketingu Sportowego, bo tak nazywa się ten tytuł, otrzymał były wiceprezes Polskiego Związku Biatlonu, Leszek Stelmach.
0 1 0 0 0 1.02.2011Cube Group rozpoczyna współpracę z Ministerstwem ŚrodowiskaAgencja Cube Group opracuje strategię internetowej kampanii na temat ochrony klimatu, prowadzonej przez Ministerstwo Środowiska.
0 1 0 0 0 1.02.2011Randstad zaprasza do bezpłatnych publikacji ofert pracyRandstad, agencja doradztwa personalnego i pracy tymczasowej, oferująca rozwiązania z dziedziny HR, zleciła agencji reklamowej smARTcat opracowanie oraz przeprowadzenie akcji direct mail skierowanej do obecnych i potencjalnych klientów. Działanie miało na celu przedstawienie portfolio usług firmy, a przede wszystkim zachęcenie do skorzystania z możliwości bezpłatnego umieszczania ofert pracy na stronie internetowej Randstad.