HYPERmedia rozpoczęła współpracę z Polską Organizacją Turystyczną - Marketing przy Kawie
HYPERmedia rozpoczęła współpracę z Polską Organizacją Turystyczną
  • 0
  • 1
5.12.2005

HYPERmedia rozpoczęła współpracę z Polską Organizacją Turystyczną

Agencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) przygotuje dla Polskiej Organizacji Turystycznej strategię komunikacji marketingowej w Internecie. Strategia obejmie wszystkie działania organizacji w obszarze Internetu oraz inicjatywy partnerskie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54948 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 grudnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.12.2005

Wirtualna perełka NESCAFÉ

Jak poczuć klimat wyjątkowej chwili przyrządzania kubka ulubionej kawy nie odchodząc od komputera? Wystarczy odwiedzić Kuchnię NESCAFÉ www.nescafe.pl/kuchnia – najnowsze przedsięwzięcie Zentropy Partners zrealizowane dla Nestlé Polska – odpowiada Malwina Żurek, Account Executive odpowiedzialna za prowadzenie projektu – Kuchnia NESCAFÉ to wirtualny przedsmak codziennego rytuału delektowania się aromatyczną, niepowtarzalną kawą NESCAFÉ. Zapraszamy internautę do zabawy, wciągamy go w interakcję, nakłaniamy do aktywności.

2 grudnia 2005