House w obronie dziewictwa - Marketing przy Kawie
House w obronie dziewictwa
  • 0
  • 1
3.03.2008

House w obronie dziewictwa

Marka House stara się wzmocnić swoją pozycję wśród młodych ludzi – studentów i uczniów. W uczęszczanych przez nich lokalach umieszczone zostały plakaty ze śmiałym przesłaniem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55373 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Gumis

17 lat temu

jak dla mnie słabizna..

reklamy są bardzo wulgarne i dodatkowo obrażają uczucia katolików, wg mnie marka bardziej straci niż zyska na tej akjci.

3 marca 2008