Hiszpańska reklama Coca-Coli budzi skrajne opinie w Polsce (wideo)
  • 1
  • 1
25.03.2012

Hiszpańska reklama Coca-Coli budzi skrajne opinie w Polsce (wideo)

Coca-Cola na Euro 2012 wyemitowała w Hiszpanii spot, w którym polski robotnik budowlany imieniem Jacek, nie mając pieniędzy na przylot do kraju, korzysta z pomocy hiszpańskich przyjaciół w pubie. Otrzymuje od nich butelki, z których kody mogą pomóc mu zdobyć bezpłatny przelot do Polski w czasie Euro 2012.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Jacek (naprawdę) - Polak

12 lat temu

Nie ma problemu, a jak chcesz jest też na to prosty sposób, a nie jakieś protesty...

Lepsi piją Pepśi :)
i...sami wycofają,
nie proście, nie protestujcie
po prostu nie kupujcie Coca-Coli, a Pepsi i przycody w Polsce spadną na rzecz Pepsi i już,
sorrry Winnetou, business is business.
Teraz gratka dla Pepsi na spot z bogatymi Polakami w Hiszpanii na plaży (z Pespi w szklance), bo Hiszpanów przecież nie stać na wypoczynek w Polsce :)
To jest zabawa

Rozwiń komentarze

23 marca 2012