Hill & Knowlton Poland zwycięzcą w European Excellence Awards 2010 - Marketing przy Kawie
Hill & Knowlton Poland zwycięzcą w European Excellence Awards 2010
  • 0
  • 1
10.12.2010

Hill & Knowlton Poland zwycięzcą w European Excellence Awards 2010

Agencja Hill and Knowlton Poland otrzymała prestiżową European Exellence Award za najlepszą europejską kampanię edukacyjną (kategoria Zdrowie). Tematem wyróżnionej kampanii jest stwardnienie rozsiane, a jej tytuł to „Mam SM”. Nagrodę wręczono podczas uroczystej gali w Pradze, 9 grudnia br.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 grudnia 2010