0 1 0 0 0 18.05.2006Zbigniew Brzeziński „Człowiekiem Roku” Gazety WyborczejZbigniew Brzeziński, amerykański politolog polskiego pochodzenia został Człowiekiem Roku 2006 „Gazety Wyborczej”. Uroczystość wręczenia nagrody odbędzie się w czwartek, 18 maja, o godz. 16.00 w siedzibie „Gazety”. Laudację wygłosi Stefan Meller.
0 1 0 0 0 18.05.2006Karmi LAMAI i Karmi SELUA na wielkim ekranieKarmi LAMAI i Karmi SELUA, nowe, egzotyczne warianty Karmi, kuszą tajemniczym orzeźwieniem, tym razem na ekranach polskich kin. Najnowsza reklama obu produktów emitowana jest na ekranach 26 multipleksów sieci Cinema City i Multikino w całej Polsce.
0 1 0 0 0 18.05.2006Gry towarzyskie wkraczają do WarszawyStowarzyszenie Popularnych Gier Towarzyskich „MARIASZ” zostało organizatorem pierwszego w Polsce Festiwalu Popularnych Gier Towarzyskich Monopoly Warsaw Open 2006, które w dniach 25-27 sierpnia odbędzie się na terenach Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego przy ulicy Ciszewskiego 10.
0 1 0 0 0 18.05.2006Wiosenna oferta OplaGeneral Motors Poland rozpoczął wiosenną ofensywę, przygotowując nową ofertę dotyczącą Astry III, Zafiry oraz Vectry.
0 1 0 0 0 18.05.2006AdPortal – wyciśnij więcej11 maja br. w domu aukcyjnym Rempex odbyła się konferencja, na której oficjalnie ogłoszono rozpoczęcie działalności przez AdPortal. AdPortal to nowatorska platforma reklamy kontekstowej służąca do samodzielnego tworzenia i zarządzania kampaniami promocyjnymi w sieci. Zaprezentowany system to pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku reklamy, mające zrewolucjonizować jego funkcjonowanie. Twórcą AdPortalu jest Internetowy Dom Mediowy net – najstarsza i jedna z największych polskich sieci reklamy internetowej.
0 1 0 0 0 18.05.2006Odstraszacz zwierzątTwój partner lub dzieciaki uwielbiają zwierzaki, ale ty żyjesz z nimi jak pies z kotem? Poważny problem, o którym pomyśleli producenci ScatMata, nazwanego odstraszaczem zwierząt. Jest to zwykła, plastikowa mata z wbudowaną siatką elektryczną. Po wejściu na nią milusiński... no, może nie zostaje porażony prądem, ale jest częstowany niezbyt miłym impulsem elektrycznym.
0 1 0 0 0 18.05.2006Nagroda Teligi dla NIVEA Błękitne ŻagleProgram NIVEA Błękitne Żagle wymyślony i prowadzony od 5 lat przez agencję D&M został uhonorowany najbardziej prestiżową nagrodą w polskim świecie żeglarskim im. Leonida Teligi.
0 1 0 0 0 18.05.2006TEQUILAPolska podbija EuropęAgencja TEQUILAPolska, ze względu na swoje dokonania na polskim rynku marketing services, przejmie nadzór nad rozwojem biznesu TEQUILA w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W związku z tą zmianą Michał Lehmann, Prezes i Dyrektor Generalny agencji TEQUILAPolska został mianowany na Vice-Presidenta TEQUILA Central & Eastern Europe i będzie odpowiadał za rozwój regionalny agencji TEQUILA.
0 1 0 0 0 18.05.2006PARTNER ASM na słodkoPARTNER ASM realizuje działania merchandisingowe dla całego asortymentu miodów pszczelich i pitnych produkowanych przez Spółdzielnię Pszczelarską APIS. Działania merchandisingowe prowadzone są na terenie wybranych sieci supermarketów: Auchan, Makro, Real i Eldorado.
0 1 0 0 0 18.05.2006Pakiet dedykowany w Centrach Biznesu – nowy produkt Clear Channel PolandOd czerwca 2006 roku Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, poszerza swoją ofertę o wyspecjalizowany pakiet nośników - sieć dedykowaną w Centrach Biznesu, przeznaczoną dla branży finansowej. Pakiet ten został wyodrębniony z sieci nośników Clear Channel zlokalizowanych w największych centrach biurowych. Sieć w Centrach Biznesu to niezwykle atrakcyjny i nowatorski w swojej koncepcji produkt, umożliwiający precyzyjne i bezpośrednie dotarcie do klienta, do którego trudno dotrzeć poza jego miejscem pracy. Sieć składa się z 120 powierzchni nośników wyselekcjonowanych w oparciu o szczegółową analizę i zlokalizowanych w największych biurowcach 8 głównych miast Polski.