Heyah promuje ofertę "Przebieraj. Wybieraj"
  • 0
  • 1
5.06.2008

Heyah promuje ofertę „Przebieraj. Wybieraj”

W najbliższych dniach Heyah rozpocznie kampanię promującą najnowszą ofertę marki „Przebieraj. Wybieraj”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 czerwca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.06.2008

V edycja Akademii e-Seniora

Zainteresowanie korzystaniem z internetu wśród seniorów szybko rośnie. Dowodzi tego m. in. popularność organizowanych przez UPC kursów, w trakcie których osoby powyżej 50 roku życia uczą się korzystania z zasobów sieci. Zajęcia tegorocznej edycji Akademii e-Seniora UPC rozpoczęły się na przełomie maja i czerwca br. w pracowniach internetowych UPC w 10 miastach w Polsce. Weźmie w nich udział kolejny 1000 osób powyżej 50-go roku życia, które chcą aktywnie uczestniczyć w życiu społeczności internetowej.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.06.2008

Telewizyjna kampania promocyjna regionu lubelskiego

Pierwsza w historii ogólnopolska telewizyjna kampania promująca region lubelski rusza dziś, 5 czerwca 2008 r., w pięciu kanałach tematycznych: TVN 24, TVN Style i TVN Turbo oraz Polsat Sport i Polsat Sport Extra. Akcja przygotowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego potrwa dwa tygodnie - od czwartku 5 czerwca do środy 18 czerwca. Stacje TVN wyemitują 175 spotów, a Polsat 140 spotów 30. i 9-sekundowych. Spot nagrała lubelska agencja reklamowa Cumulus.