0 1 2.02.2010Eyetracking w ofercie Studia Edisondafirmy TweetStudio Edisonda, należące do Grupy Quantum Software, wprowadza do swojej oferty badania eyetrackingowe.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54968 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 2.02.2010Monday PR po raz czwarty dla ATEN InternationalAgencja Monday PR podpisała umowę w zakresie obsługi PR z firmą Aten International Co., Ltd – projektantem i producentem zaawansowanych rozwiązań komunikacyjnych.
0 1 0 0 0 2.02.2010Zimowa kampania wizerunkowa marki PaolaCzterotygodniowa kampania telewizyjna marki Paola rozpoczęła się 1 lutego i będzie obecna w największych stacjach. Została przygotowana przez agencję Schulz.
0 1 0 0 0 2.02.2010PremiumBrand - startuje V edycja projektuOd początku lutego można zgłaszać marki i firmy do V edycji projektu PremiumBrand, nagród dla marek i firm o wysokiej reputacji. Nagrody przyznawane są w oparciu o badanie realizowane przez MillwardBrown SMG/KRC. W badaniu mogą brać firmy i marki o wysokiej rozpoznawalności na rynku. Zgłoszenia do badania przyjmowane są do końca marca. Wyniki dla badanych marek i firm poznamy w czerwcu.
0 1 0 0 0 2.02.2010HG Polska wybiera E.C.H.O. CommunicationsWrocławska agencja E.C.H.O. Communications objęła opieką PR firmę HG Polska, wyłącznego dystrybutora produktów firmy HG International B.V.